Avoimen AMK-koulutuksen tukihakemus

JHL:n jäsenenä voit vuoden 2021 alusta alkaen opiskella avoimen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksoilla erittäin edullisesti. Valitse sopiva vaihtoehto kymmenien opintojaksojen valikoimasta, JHL maksaa kurssimaksusta kolme neljäsosaa!

Tutustu opiskelumahdollisuuksiin sivulta Avoin AMK

AMK-koulutus tukihakemus - AMK-utbildning stödansökan

Kaikki tähdellä merkityt kentät on pakko täyttää, jotta lomakkeen lähettäminen onnistuu. Huom! Lomake on suojattu. Alla fält märkta med stjärna är obligatoriska, annars går det inte att skicka blanketten. Obs! Blanketten är skyddad.
  • Kurssilainen täyttää/ Ifylls av kursdeltagaren

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostomuodot: jpg, gif, png, pdf.
    Huom! Kuitista on käytävä selvästi ilmi, mikä oppilaitos on maksun saaja. Tiedoston tallennusmuoto voi olla jpg, gif, png tai pdf. Tiedoston enimmäiskoko 62,5 Mt. Obs! Ur kvittot ska framgå vilken läroanstalt som får betalningen. Filformatet kan vara jpg, gif, png eller pdf. Filens maximala storlek är 62,5 Mb.
    Tutkintotietoja ei tallenneta JHL:n omaKoulutukseen./Examensuppgifter sparas inte i JHL:s e-tjänst minaKurser.
  • Date Format: MM slash DD slash YYYY
  • JHL täyttää/Ifylls av JHL

JHL täyttää lomakkeen alaosan hakemuksen käsittelyn yhteydessä./JHL fyller i nedre delen av blanketten i samband med handläggniingen av ansökan.

JHL:n jäsenrekisterin tietosuojaseloste (pdf, 133 kt)