JHL:n Sote-festarit tulevat taas

JHL:n valtakunnalliset Sote-festarit tulevat jälleen ensi syksynä. Sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten kaksipäiväisen tapahtuman aiheita ovat tänä vuonna muun muassa työelämän etiikka, sote- ja maakuntauudistuksen lainsäädäntö sekä perheiden hyvinvointi. Festarit pidetään Helsingissä.

Jo perinteeksi muodostuneet Sote-festarit pidetään JHL-talossa ja Scandic Parkissa Helsingissä 1.–2. marraskuuta. Kaksipäiväinen koulutustapahtuma kokoaa yhteen sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia ympäri Suomen.

Ensimmäisen päivän aiheina ovat muun muassa sote-alan lainsäädäntö, ammatillisen koulutuksen reformi, sote- ja maakuntaudistus, yksin työskentely, työaikaergonomia, mielenterveys ja perhevapaauudistus. Päivän luennoitsijoita ovat muun muassa Olavi Sydänmaanlakka, Rosa Meriläinen, Esa Iivonen ja Pia Hytönen.

Toisena päivänä aiheina ovat muun muassa saattohoito, hoitotyön etiikka sekä työelämä ja onnellisuus. Puhujina muun muassa Kari Uusikylä ja Markku Ojanen.

Festaripäivien koko ohjelma on tässä tutustu!

Ilmoittautuminen ja hinta

Sote-festarit luetaan ammatillisten opintopäivien joukkoon. Ne ovat hyväksyttävää ammatillista täydennyskoulutusta ja rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen. Festarien osallistumismaksun maksamista voi siksi hakea työnantajalta.

JHL:n jäseniltä Sote-festareiden osallistumismaksu on 100 euroa.

Festareille ilmoittautuminen tapahtuu Jäsenpalvelu 24h:n kautta. Palveluun kirjaudutaan omilla jäsentunnuksilla.  Viimeinen ilmoittautumispäivä on 1.10.2018.