JHL:n järjestelmät uudistuvat alkukesästä, moniin palveluihin katko kesäkuussa

JHL parantaa sähköisiä palveluitaan alkukesästä. Kursseille ilmoittautuminen ja omien tietojen ylläpito helpottuvat. Uudistusten takia Jäsenpalvelu 24 h poistuu käytöstä. Jäsenpalveluihin, jäsensivuille ja omaYhdistys-palveluun tulee kesäkuussa käyttökatko.

JHL uudistaa sähköiset jäsenpalvelunsa nykyaikaisiksi ja helppokäyttöisiksi alkukesän aikana. Moniin liiton palveluihin tulee päivityksen takia noin viikon mittainen käyttökatko.

Liiton jäsenpalveluyksikkö on kiinni 4.–11.6. eikä jäsenasioita voida käsitellä katkon aikana. Myös jäsenten puhelinpalvelu numerossa 010 7703 430 on pois käytöstä ainakin 4.–11.6. välisen ajan. Pahoittelemme katkosta jäsenille aiheutuvaa haittaa.

Kirjautumista vaativat JHL:n palvelut eivät ole käytettävissä 4.–11.6. Käyttökatko koskee kirjautumista omille JHL-sivuille, Jäsenpalvelu 24h -palveluun ja omaYhdistys-palveluun.

Ammattiliiton jäsenmaksun voi maksaa oman verkkopankin kautta myös JHL:n sähköisten palvelujen käyttökatkon aikana. Jäsenmaksuja maksettaessa tulee aina käyttää viitettä.

Kirjautumista vaativat JHL:n palvelut eivät ole käytettävissä 4.–11.6. Kurssi-ilmoittautumiseen tulee pidempi katko.

Kurssi-ilmoittautumiseen tulee pidempi katko. Jäsenpalvelu 24h sulkeutuu 4. kesäkuuta ja uusi kurssi-ilmoittautuminen avautuu heinäkuun alussa.

Jäsenpalvelu 24h poistuu käytöstä kesäkuussa

Jäsenten sähköinen palvelukanava Jäsenpalvelu 24h poistuu kokonaan käytöstä 4. kesäkuuta. Uusi jäsenpalvelu omaJHL aukeaa 12. kesäkuuta. Uudessa palvelussa jäsenet voivat entistä helpommin päivittää omia yhteystietojaan ja tarkistaa koulutushistoriansa. Uuteen palveluun tulee käyttöohje, jotta käyttö olisi mahdollisimman helppoa.

Uudistuksen tärkeimmät päivämäärät

• Jäsenpalvelu 24h pois käytöstä 4. kesäkuuta
  • Katko sähköisissä palveluissa 4.–11. kesäkuuta
  • Uusi jäsenpalvelu omaJHL käyttöön 12. kesäkuuta
  • Katko kursseille ilmoittautumisessa 4. kesäkuuta – heinäkuu 2019
  • Uusi kurssijärjestelmä käyttöön heinäkuussa 2019.

Kurssi-ilmoittautumiset kannattaa tehdä ajoissa

Myös JHL:n kursseille ilmoittautuminen muuttuu kesällä.  Kesäkuussa kursseille ei voi ilmoittautua, koska uusi kurssijärjestelmä on käyttövalmis heinäkuussa.

Kursseille ei voi ilmoittautua kesäkuussa.

Kursseille ilmoittautuminen on vaivattomampaa, kun uusi järjestelmä saadaan käyttöön. Kaikkiin järjestelmiin pääsee samoilla tunnuksilla ja kirjautua tarvitsee vain kerran. Myös JHL:n kurssikalenterin ulkoasu muuttuu entistä käyttäjäystävällisemmäksi.