Ilmoittaudu solidaarisuuslähettilääksi

JHL:n jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua liiton, sen yhteistyökumppaneiden tai oman yhdistyksesi solidaarisuustoimintaan. Ryhtymällä työpaikkasi tai yhdistyksesi solidaarisuuslähettilääksi voit kampanjoida, tiedottaa ja vaikuttaa kunnollisten työolojen puolesta myös kehitysmaissa. Välitämme lähettiläille tietoa ajankohtaisista aiheista ja järjestämme aika ajoin erilaisia tapahtumia ja koulutuksia.

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK, Reilu kauppa ry ja Finnwatch ovat tärkeitä yhteistyökumppaneitamme. Muita yhteistyökumppaneitamme ovat muun muassa Nenäpäivä-säätiö, Amnesty ja Kehitysyhteistyön palvelukeskus KEPA.

Voit vapaasti itse määritellä, millä panostuksella olet mukana.

Tehdään yhdessä entistä solidaarisempi JHL!

Lisätietoja saat Anna Maliselta (anna.malinen@jhl.fi).

Ilmoittaudu solidaarisuuslähettilääksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.