Koulutusta alueellasi

JHL:n Varsinais-Suomen aluetoimisto tarjoaa alueellista koulutusta liiton jäsenille. Koulutusta tarjoaa myös JHL-opisto.

Alueellamme on tarjolla JHL:n jäsenille niin JHL-opiston kursseja kuin aluetoimiston järjestämää koulutusta.

Valtakunnallisista kursseista saat lisätietoa JHL:n koulutuskalenterista

JHL:n kursseille voi ilmoittautua JHL:n koulutuskalenterin kautta. Uusi kurssi-ilmoittautuminen on otettu käyttöön heinäkuun 2019 alussa.

#TalkootOnOhi– kiertue
to 31.10.2019 Turku, Turun Aikuiskoulutuskeskus, Kärsämäentie 11
Ilmoittautuminen ke 23.10. mennessä V-S@jhl.fi
Tilaisuudessa on mukana puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine sekä sopimusneuvottelija Kristian Karrasch.

Edunvalvonta-, työsuojelu- ja yhteistoimintakoulutus

Edunvalvonta-, työsuojelu- ja yhteistoimintakoulutukset ovat palkallisia kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen kurssia.

30.9.- 1.10.2019  luottamusmiesten ajankohtaispäivät Turussa
Ilmoittautumiset heinäkuusta alkaen katso tarkemmat ohjeet koulutuksen sivuilta

Ammatilliset opintopäivät

Ammatilliset opintopäivät ovat JHL-opiston järjestämiä kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen koulutustilaisuutta. JHL:n kursseille voit ilmoittautua seuraavan kerran heinäkuussa 2019, kun liiton uusi koulutusjärjestelmä otetaan käyttöön. Pahoittelemme katkoa ilmoittautumisessa, tavataan kursseilla!
Yhden päivän ammatilliselta opintopäivältä peritään maksu 30 €/pvä. Kahden päivän koulutuksesta 100 €/2 päivää. Ennen ilmoittautumista tulee selvittää, kuka maksaa osallistumisen (työnantaja, yhdistys).

Varsinais-Suomen aluetoimiston omat koulutukset

Aluetoimiston omiin koulutuksiin ja tapahtumiin lähetetään kutsut ja ilmoittautumisohjeet erikseen.

OmaYhdistys koulutus, Linnasmäessä Turussa
lauantaina 31.8.2019 kello 9.00-16.00  ja keskiviikkona 4.9.2019 kello 15.30 – 20.00
koulutus on tarkoitettu kaikille ohjelmaa käyttäville aktiiveille (oikeudet käyttöön oltava kunnossa)

21.9. – 22.9.2019 Yhdistysjohdon päivät, Naantalin Kylpylä
Lähetämme kutsut yhdistyksen puheenjohtajille ja sihteereille. toivomme että jokaisesta  yhdistyksestä osallistuisi kaksi henkeä.