Koulutusta alueellasi

JHL:n Varsinais-Suomen aluetoimisto tarjoaa alueellista koulutusta liiton jäsenille. Koulutusta tarjoaa myös JHL-opisto.

Alueellamme on tarjolla JHL:n jäsenille niin JHL-opiston kursseja kuin aluetoimiston järjestämää koulutusta.

Valtakunnallisista kursseista saat lisätietoa JHL:n koulutuskalenterista

Edunvalvonta-, työsuojelu- ja yhteistoimintakoulutus

Edunvalvonta-, työsuojelu- ja yhteistoimintakoulutukset ovat palkallisia kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen kurssia.

30.9.- 1.10.2019  luottamusmiesten ajankohtaispäivät Turussa
Ilmoittautumiset heinäkuusta alkaen katso tarkemmat ohjeet koulutuksen sivuilta

Ammatilliset opintopäivät

Ammatilliset opintopäivät ovat JHL-opiston järjestämiä kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen koulutustilaisuutta. JHL:n kursseille voit ilmoittautua seuraavan kerran heinäkuussa 2019, kun liiton uusi koulutusjärjestelmä otetaan käyttöön. Pahoittelemme katkoa ilmoittautumisessa, tavataan kursseilla!
Yhden päivän ammatilliselta opintopäivältä peritään maksu 30 €/pvä. Kahden päivän koulutuksesta 100 €/2 päivää. Ennen ilmoittautumista tulee selvittää, kuka maksaa osallistumisen (työnantaja, yhdistys).

Varsinais-Suomen aluetoimiston omat koulutukset

Aluetoimiston omiin koulutuksiin ja tapahtumiin lähetetään kutsut ja ilmoittautumisohjeet erikseen.

21.9. – 22.9.2019 Yhdistysjohdon päivät, Naantalin Kylpylä
Lähetämme kutsut yhdistyksen puheenjohtajille ja sihteereille. toivomme että jokaisesta  yhdistyksestä osallistuisi kaksi henkeä.