Tapahtumia alueellasi

JHL:n Varsinais-Suomen alueella järjestetään monenlaisia tapahtumia.

Perhetapahtuma Vanhalla Suurtorilla

23.3. klo 13-14.30 Vanhalla Suurtorilla Turussa on perhetapahtuma, jossa on luvassa poniratsastusta, onnenpyörä, pomppulinna, taikuri, popcornia, makkaraa, kasvishernekeittoa, ilmapalloja ja ämpäreitä. Kello 14.30 jokirannassa Flyboard-show!

Mainos perhetapahtumasta 23.3.2019 Vanhalla Suurtorilla Turussa

Vapautta ja viiniä

8.3.2019 Turun Messukeskuksessa klo 17.30 alkaen naistenpäivän iltatilaisuus. Luvassa runoja, viiniä ja yllätysnumero.

Mainos naistenpäivän iltatilaisuudesta Turun messukeskuksessa 8.3.2019

Joukolla jääkiekkomatsiin

Yhdistyksille on tarjolla TuTo–K-Vantaa otteluun lippuja jäsenhintaan. Ottelu pelataan 15.3.2019 klo 18.30 alkaen Marli Areenalla.

Ilmoitus TuTon jääkkiekko-ottelusta 15.3.2019 - liput jäsenhintaan

12.9.2018 Pätkää vai Pitkää?

Mitä pitää ottaa huomioon, kun määräaikaisia työsuhteita solmitaan. Tästä puhutaan webinaarissa keskiviikkona 12.9.2018 kello 17.30 – 20.00
JHL:n lakimiehet kertovat määräaikaisuuksia koskevasta lainsäädännöstä ja määräaikaisuuksien perusteista. Webinaaria voi seurata netissä tai osallistua aluetoimistojen tilaisuuksiin.
Tilaisuudet on tarkoitettu aktiiveille, jotka joutuvat tehtävässään selvittämään määräaikaisten työsuhteiden viidakkoa. Webinaarissa alustavat JHL:n lakimiehet Anu Virkki ja Reeta Holmi. Tilaisuudessa on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja keskustella. Webinaari tallennetaan myöhempää katselua varten.

Webinaaria voit seurata osoitteesta jhl.fi/lähetykset  Salasana on JHLlahetykset

Turussa kokoonnumme Holiday Club Caribiaan

Aloitamme pienellä iltapalalla klo 17.30 ja varsinainen webinaari alkaa klo 18.00

Ilmoittautuminen osoitteella v-s@jhl.fi 30.8.2018 mennessä. Ilmoita samalla, onko sinulla allergioita.