Hoitajaverkosto

Varsinais-Suomen alueella toimii JHL:n ammatillinen hoitajaverkosto, joka koostuu SOTE alojen ammatillisista osaajista työpaikasta tai työehtosopimuksesta riippumatta.

Toimintasuunnitelma 2020
Hoitajien ammattialamerkkiTapaaminen 5.3.2020 muistio
Tapaaminen 16.12.2019 muistio
Hoitajaverkoston kokous 27.2.2019 pöytäkirja
Hoitajaverkoston kokous 5.11.2018 pöytäkirja

Varsinais-Suomen alueella toimii JHL:n ammatillinen hoitajaverkosto, joka koostuu SOTE alojen ammatillisista osaajista. Verkosto kokoontuu 3-4 kertaa vuodessa. Verkoston tapaamisten lisäksi hoitajaverkosto järjestää erilaisia retkiä ja tapahtumia toimintasuunnitelman pohjalta, sekä ottaa kantaa ajankohtaisiin asioihin. Verkoston tehtäviin kuuluu myös lisätä tiedonkulkua SOTEalan tapahtumista ja ajankohtaisista aiheista. Verkoston tapaamisissa tärkeintä on kuitenkin vertaistuen saaminen ja mielenkiintoiset keskustelut saman alan osaajien kesken. Mukaan mahtuvat kaikki SOTEalan ihmiset työpaikasta tai työehtosopimuksesta riippumatta.

Ota yhteyttä
Mikäli kiinnostuit ammattialasi toiminnasta ja haluaisit tulla mukaan iloiseen ja motivoituneeseen joukkoomme, ole yhteydessä verkostomme sihteeriin tai puheenjohtajaan.
Tanja Heikurinen pj. tanja.heikurinen(at)salo.fi
Iiris Pitkäaho sihteeri iris.pitkaaho(at)gmail.com

Hoitajat piknikillä 28.9.2019

Nauru raikui ja iloinen tunnelma johdatteli matkaajia meren aalloilla.

Päivä aloitettiin yleiskeskustelulla JHL:n tilasta ja jäsenhankinnasta. Saatiin peräti yksi uusi koulutiedottaja ja pari ”vanhaa”. Käytiin läpi sopimustavoitteita Janne Sjölundin tahtiin ja ohjeistuksessa. Riitta Vehovaara kertoi Valviran rekisteristä ja JHL:n ammattialatoiminnasta. Kristiina Valonen-Yilmaz päätti koulutuksen kertomukseen ”ammattilainen potilaana”.

Päivän päätteeksi ”annettiin pyyhkeet” eläkkeelle siirtyville hoitajaverkoston aktiiveille Birgit Salovaaralle ja Markku Oksaselle.

Hyvissä käsissä – kunniakirja

”Mahtava työpaikka, kaksi huippu tiimiä alueella”” näillä sanoilla kuvaili Christina Keskitalo työkavereitaan ilmiantaessaan Maaria-Paattisen kotihoidon hyvissä käsissä kampanjaan. Parikymmentä henkeä oli kokoontunut ”henkilökuntapalaveriin” ja yllätyksekseen joutuivatkin henkilöt onnittelun kohteeksi täytekakku kahvien kera. Henkilökunta vahvisti myös Christinan kertoman ja kaikki kertoi viihtyvänsä tällä työpaikalla. He olivat myös Turun paras alue asiakastyytyväisyyskyselyssä.