Sisä-Suomen alue 1.1.2018 alkaen

JHL:n Keski-Suomen ja Pirkanmaan aluetoimistot yhdistyvät Sisä-Suomen aluetoimistoksi. Sisä-Suomen aluetoimisto sijaitsee Tampereella osoitteessa Rautatienkatu 10 (7. kerros). Sisä-Suomen aluetoimisto palvelee JHL:n jäseniä ja yhdistyksiä Keski-Suomen ja Pirkanmaan maakunnissa.

Sisä-Suomen aluetoimiston aluepäällikkönä toimii Nina Heikkilä 1.1.2018 alkaen. Keski-Suomen ja Pirkanmaan aluetoimistojen henkilöstö kokonaisuudessaan siirtyy 1.1.2018 alkaen Sisä-Suomen aluetoimistoon Tampereelle.

Keski-Suomen aluetoimisto:

Keski-Suomen aluetoimisto on avoinna maanantaina 4.12. klo 9 – 16 ja viimeisen kerran tiistaina 5.12.2017 klo 9 – 12. Keski-Suomen aluetoimisto on suljettuna muuttojärjestelyjen vuoksi 7.12. alkaen loppuvuoden, mutta Keski-Suomen puhelinvaihde 010 7703 620 palvelee normaalisti arkisin klo 9 – 15. Aluetoimiston henkilöstön tavoittaa puhelinvaihteen kautta tai matkapuhelinnumeroista.

Pirkanmaan aluetoimisto:

Pirkanmaan aluetoimistossa tehdään huonetilajärjestelyjä ja muutostöitä, joista voi aiheutua ajoittaista häiriötä 15.12.2017 saakka. Aluetoimiston kokoustila ei myöskään ole käytössä loppuvuonna.

Pirkanmaan puhelinvaihde 010 7703 620 palvelee loppuvuoden arkisin klo 9 – 15. Aluetoimiston henkilökunta on tavoitettavissa lankapuhelin- ja matkapuhelinnumeroista tai puhelinvaihteen kautta.

ATK- ja puhelinmuutostöiden vuoksi Pirkanmaan aluetoimisto on suljettuna keskiviikkona 20.12.2017.

Sisä-Suomen aluetoimisto (2.1.2018 alkaen)

Rautatienkatu 10, 33100 Tampere
puh: 010 7703 620 (vaihde)
sisa-suomi@jhl.fi

Toimisto on avoinna arkisin klo 9.00 – 15.00

Työttömyyskassan palvelu

Puhelinpalvelu arkisin klo 9.00–14.00

eWertti – nettikassa ja eEmeli Puhelinkassa (puh. 010 190 300)
palvelevat jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa.
Sähköposti: tkassa@jhl.fi

Työttömyyskassan postiosoite: