JHL:n edustajistovaalit 2022

Jäsen, tule ehdokkaaksi, olit opiskelija, työntekijä, työtön, henkilökohtainen avustaja, bussikuski, lähihoitaja, metsuri, nainen, mies, muunsukupuolinen, maahanmuuttaja tai kantasuomalainen. JHL:n edustajistossa sinun äänesi kuuluu, oli äänensävysi vaativa, hauska, sovinnollinen tai kiltti. Anna äänesi kuulua!

JHL:n vaalit pidetään 7.2.–1.3.2022.

Ehdokasasettelu on nyt auki! Asettelu päättyy 15.12. kello 15.00.

HAE MUKAAN EDUSTAJISTOEHDOKKAILLE
SUUNNATTUUN VAALIKOULUTUKSEEN!
Koulutus on avoin kaikille JHL:n jäsenille, jotka ovat ehdokkaina JHL-edustajiston vaaleissa tai suunnittelevat asettuvansa ehdolle. Koulutuksessa käsitellään vaalityötä, liiton tukea ehdokkaille sekä JHL:n edustajiston toimintaa ja edustajistossa vaikuttamista. Ilmoittauduthan ensisijaisesti oman alueesi koulutukseen. Koulutus toteutetaan etäopetuksena.

Oulu, Lappi ja Pohjanmaa 25.11.2021, klo 17.30 – 20.00 etäopetuksena

ILMOITTAUTUMISLINKKI

Ohjelma:
17.30 – 18.15 Liiton tuki vaaliehdokkaille ja perustietoa edustajiston toiminnasta (järjestötoiminnan asiantuntija, JHL)
18.15 – 18.20 Tauko
18.20 – 19.05 Vaalityö ja edustajistossa vaikuttaminen käytännössä (järjestötoiminnan asiantuntija, JHL & edustajiston jäsen)
19.05 – 19.10 Tauko
19.10 – 19.55 Alueellinen vaalityö (aluetoiminnan asiantuntija, JHL)

Haku sulkeutuu aina 2 pv ennen koulutusta.
Kurssi on maksuton ja palkaton.