Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin sivujen kautta. Vapaiksi jääneet lomaviikot Club jakaa varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita, jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

ihmisiä uimassa, kanootti vesillä ja polkupyörät auringonpaisteessa sekä teksti Eiköhän olisi jo aika

Haku viikoille 1-22/2021

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Haku viikoille 1-22/2021 alkaa 22.9.2020 ja päättyy 18.10.2020. Arvonta hakuun osallistuneiden kesken suoritetaan 20.10.2020.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä Saariselän varattavissa olevat viikot 1-22 tulevat varattaviksi ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alle 27.10.2020 klo 10:00 alkaen.

JHL:n tunnukset

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla:

• käyttäjätunnus on: jhl
  • salasana on: jhlviikot

Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.  Lomaviikkojen haku tapahtuu hakuaikana Holiday Clubin sivuilta ylävalikon painikkeesta ARVONTA.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Pääset tutustumaan lomahuoneistoihin myös Holiday Clubin sivuilta.

Laita käyttäjätunnukseksi jhl ja salasanaksi jhlviikot. Avautuvalta sivustolta valitse ylävalikosta Lomakohteet.

Holiday Club Katinkulta Vuokatissa

• Pienkerrostalohuoneisto Golfharjussa (4 hengelle)
  • rivitalohuoneisto Katinkultarannassa (6 hengelle)

Holiday Club Himos