Lomapaikat

Ammatiliittosi JHL tarjoaa sinulle huokeita lomapaikkoja Keski-Suomesta ja Lapista. Jäsenet lomailevat edullisesti myös JHL:n lomakeskus Livohkassa, Posion upeissa maisemissa! Liitto tarjoaa jäsenten käyttöön myös Holiday Clubin lomaosakkeita eri puolilla Suomea.

JHL tarjoaa jäsenilleen ja yhdistyksilleen useita lomapaikkoja niin Keski-Suomesta kuin Lapistakin. Liiton yhteistyökumppaneiden lomapaikat Lopella ja Lapissa ovat myös JHL:läisten varattavissa. Lisäksi JHL:läiset voivat varata useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomen.

Liity JHL:n jäseneksi, ja saat lomaedut käyttöösi!

Jäsenten turvallisuus on JHL:lle erittäin tärkeää. Pyydämme, että otat mahdolliset alueelliset matkustusrajoitukset huomioon, kun varaat lomakohdetta. Kohteissa voi olla erillisiä koronarajoituksia ja -ohjeita ja niistä tiedotetaan varaajia erikseen.

Voit varata Suojalan majaa ja Koskenhovin huviloita suoraan JHL:n lomavaraamosta! Lue lisää Lomavaraamon käytöstä! Lataa tästä Lomavaraamon käyttöohjeet.

Sivun alaosasta löydät kartan, josta näet kaikkien varattavissa olevian kohteiden sijainnin.

Lomakeskus Livohka Posiolla

JHL:n lomakylä Livohka PosiollaJHL:n Livohka sijaitsee Posiolla, Livojärven rannalla. Lomakeskus tarjoaa pohjoisen Suomen elämyksiä: täydellistä luonnonrauhaa ja upeita patikointi-, hiihto- tai kalastusmahdollisuuksia. Lähellä ovat Rukan ja Posion Kirintovaaran laskettelukeskukset.
Tutustu Livohkaan
Varaa loma-aika

Koskenpään lomakylä

Koskenhovin huvilat JämsässäKoskenhovin kolme huvilaa ja leirintäalue sijaitsevat Jämsässä, Koskenpään kylässä. Kuuden hengen huvilat ovat kaikkien JHL:n jäsenten varattavissa.  Huviloilla ja leirintäalueella on oma varausjärjestelmänsä.

Tutustu tarkemmin huviloihin ja leirintäalueeseen.

Holiday Club lomaosakkeet

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenilleJHL:llä on Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita,  jotka sijaitsevat Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa ja Inarissa.

Tutustu lomaosakkeisiin ja varausohjeeseen.

Laakasalon loma-asunto Lopella

Laakasalon loma-asunto JHL:läisten käyttöönJulkisen alan opinto- ja lomatoimintasäätiö tarjoaa Lopen Laakasalosta loma-asunnon JHL:n jäsenten ja heidän perheittensä käyttöön.  Loma-asunto on paritalossa. Vuodepaikkoja on neljälle. Lisäksi sohvaryhmä.  Laakasaloa voi varata sähköpostitse tai puhelimitse.

Tutustu tarkemmin Laakasalon loma-asuntoon ja varausohjeisiin.

Suojala Hartolassa

Suojalan maja Harjotalla JHL-jäsenilleSuojalan majalla vietät loman upeassa järvimaisemassa, keskellä rauhallista luontoa. Kahdeksan (8) hengen maja on JHL:n jäsenten ja yhdistysten varattavissa ympäri vuoden.
Tutustu Suojalan majaan

Varaa Suojalan maja JHL:n lomavaraamosta.

Lomahuoneisto Levillä

JHL yhdistys 114 lomahuoneistoVarsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymän henkilökunta JHL 114 ry:n lomahuoneisto sijaitsee Levin keskustan tuntumassa. Lomahuoneistoa voivat varata kaikki JHL:n jäsenet!

Tutustu tarkemmin lomahuoneistoon ja sen varausohjeeseen.

Lomapaikat kartalla

Hamaran mökki on poistunut käytöstä

Unarin Luusuassa sijaitsevan, Julkisen alan opinto- ja lomatoimintasäätiön omistaman Hamaran mökin vuokrausmahdollisuus on päättynyt Helmikuussa 2021.