Lomapaikat

Ammattiliittosi JHL tarjoaa sinulle huokeita lomapaikkoja Keski-Suomesta ja Lapista. Jäsenet lomailevat edullisesti myös JHL:n lomakeskus Livohkassa, Posion upeissa maisemissa! Liitto tarjoaa jäsenten käyttöön myös Holiday Clubin lomaosakkeita eri puolilla Suomea.

JHL tarjoaa jäsenilleen ja yhdistyksilleen lomapaikkoja niin Keski-Suomesta kuin Lapistakin. Liiton yhteistyökumppaneiden lomapaikat Lopella ja Lapissa ovat myös JHL:läisten varattavissa. Lisäksi JHL:läiset voivat varata useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomen.

Liity JHL:n jäseneksi, ja saat lomaedut käyttöösi!

Jäsenten turvallisuus on JHL:lle erittäin tärkeää. Pyydämme, että otat mahdolliset alueelliset matkustusrajoitukset huomioon, kun varaat lomakohdetta. Kohteissa voi olla erillisiä koronarajoituksia ja -ohjeita ja niistä tiedotetaan varaajia erikseen.

Voit varata Suojalan majaa ja Koskenhovin huviloita suoraan JHL:n lomavaraamosta! Lue lisää Lomavaraamon käytöstä! Lataa tästä Lomavaraamon käyttöohjeet.

Sivun alaosasta löydät kartan, josta näet kaikkien varattavissa olevien kohteiden sijainnin.

Lomakeskus Livohka Posiolla

JHL:n lomakylä Livohka Posiolla

JHL:n lomakeskus Livohka Posiolla tarjoaa pohjoisen Suomen elämyksiä: täydellistä luonnonrauhaa ja upeita patikointi-, hiihto- ja kalastusmahdollisuuksia. Lähellä ovat Rukan ja Kirintovaaran laskettelukeskukset. Keskus sijaitsee luonnonkauniin Livojärven rannalla.
Tutustu Livohkaan
Varaa loma-aika

Koskenpään lomakylä

Koskenhovin huvilat JämsässäKoskenhovin kolme tilavaa, saunallista huvilaa ja viihtyisä leirintäalue sijaitsevat Jämsässä, Koskenpään kylässä. Lomakylästä on vain puolen tunnin matka Himoksen rinteisiin! Huvilat ovat kaikkien JHL:n jäsenten varattavissa.

Tutustu tarkemmin huviloihin ja leirintäalueeseen.

Holiday Club -lomaosakkeet

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenilleLähde kylpylälomalle etuhintaan! JHL:llä on Holiday Clubin lomaosakkeita Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa ja Inarissa.

Tutustu lomaosakkeisiin ja varausohjeeseen.

Laakasalon loma-asunto Lopella

Laakasalon loma-asunto JHL:läisten käyttöönNauti lomasta kirkkaan Kaartjärven rannalla! Saunallisessa loma-asunnossa on vuodepaikat neljälle, lisäksi yläkerrasta löytyy sohvaryhmä. Loma-asunto on JHL:n jäsenten ja heidän perheittensä käytettävissä, asunnon omistaa Julkisen alan opinto- ja lomatoimintasäätiö.

Tutustu tarkemmin Laakasalon loma-asuntoon ja varaa lomasi.

Suojala Hartolassa

Suojalan maja Harjotalla JHL-jäsenilleSuojalan majalla vietät loman upeassa järvimaisemassa, keskellä rauhallista luontoa. Kahdeksan (8) hengen maja on JHL:n jäsenten ja yhdistysten varattavissa ympäri vuoden.

Tutustu Suojalan majaan

Varaa Suojalan maja JHL:n lomavaraamosta.

Lomahuoneisto Levillä

JHL yhdistys 114 lomahuoneistoVarsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymän henkilökunta JHL 114 ry:n lomahuoneisto sijaitsee Levin keskustan tuntumassa. Lomahuoneistoa voivat varata kaikki JHL:n jäsenet!

Tutustu tarkemmin lomahuoneistoon ja sen varausohjeeseen.

Lomapaikat kartalla

Hamaran mökki on poistunut käytöstä

Unarin Luusuassa sijaitsevan, Julkisen alan opinto- ja lomatoimintasäätiön omistaman Hamaran mökin vuokrausmahdollisuus on päättynyt helmikuussa 2021.