Risteilyt ja hotellit

JHL:n jäsenet saavat jäsenetuina risteilyjä ja reittimatkoja. Monet hotellit ja kylpylät sekä järjestöjen omistamat majoituspaikat tarjoavat majoitusta kohtuuhintaan.

JHL:n jäsenenä edullisesti laivalle

Tallink Siljan jäsenedut

Silja Symphony risteilyetu JHLn jäsenille - kuva TallinkSilja

Tallink Silja ja Club One tarjoavat jäsenetuna Club One Silver-tason edut JHL:läisille. Silver-tason etuihin kuuluu jopa 20% perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteista.

Tutustu:

Lisätietoa ohjelmasta ja kanta-asiakkuuden eduista www.clubone.fi
Liity nyt Club One -asiakkaaksi osoitteessawww.clubone.fi/erikoisliittyminen.
Liittymiseen tarvitset JHL-asiakasnumeron.
Yhdistyksen nimi = JHL
Yhdistyksen numero = 5596, ja tämä numero on JHL:n asiakasnumero.

Mikäli olet jo Club One –jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirryt Silver-tasolle.  Ilmoita Club One kanta-asiakasnumerosi ja JHL:n asiakasnumero osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröidyt sopimusetuasiakkaaksi ja saat postitse tarvittaessa Silver –tason kortin.

Hintatiedot ja varaukset  puh. 0600 152 68 (1,75 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm)

Eckerö Linen jäsenedut

Eckerö Linen jäsenedut JHLläisilleEckerö Line tarjoaa JHL:n jäsenille etuja vapaa-ajan matkoista.

JHL:n jäsenille on oma verkkosivu, jonka kautta varaukset voi tehdä. Klikkaa  www.eckeroline.fi/jhl, sitten klikkaa avautuneen sivun banneria, jossa lukee ”Vapaa-ajan matkat jäsenhintaan. Etusi on jopa -15%”.

Viking Linen jäsenedut

Viking Linen jasenedut JHLlaisilleViking Line tarjoaa JHL:n jäsenille etuja vapaa-ajan matkoista. Kerro matkaa varatessasi JHL:n jäsenyydestä ja varaudu esittämään JHL:n jäsenkortti lippuja lunastaessasi.

Vinking Line – JHL edut

Hotellien jäsentarjoukset

Restel-ketjun tarjoukset

Syys- joulukuun tarjouksia
Lapset syövät eurolla Rax Buffet -ravintoloissa

• yksi alle 12-vuotias lapsi syö eurolla buffet-aterian ostavan aikuisen seurassa
  • etu on voimassa marras- ja joulukuussa 2017

2 x Steakhouse-ateria 12 € Burger King -ravintoloissa

• Suomen BURGER KING® -ravintoloissa (ei Helsinki-Vantaan lentoasemalla eikä Tallink Shuttle -laivoilla)
  • etu on voimassa syys- ja lokakuussa 2017

Lomayö hotellissa 25 % alennuksella

• Cumulus City- ja Resort -hotelleissa, Holiday Inn -hotelleissa, Crowne Plaza Helsinki- ja Hotel Indigo Helsinki – Boulevard -hotelleissa
  • etu on voimassa viikonloppuisin (pe–ma) saatavuuden mukaan syys- ja marraskuussa 2017

Katso tarjouksista ja ohjeista lisää Restelin JHL:n jäsenille tarkoitetulta sivulta.

Imatran kylpylä

Imatran kylpylä tarjoaa seuraavia alennuksia:

• Sunnuntaista torstaihin -30 % päivän huonehinnasta, varaustunnuksella PROSARK17
  • Perjantaisin ja lauantaisin -10 % päivän huonehinnasta, varaustunnuksella PROVLOP17
  • Yksilöhoidoista -20 % Beauty Spa Wellamossa

Alennettu hinta edellyttää varausta, joko verkossa booking.imatrankylpyla.fi tai myyntipalvelussa puh. 020 7100 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi.

Viikkovarauksissa tai varauksissa, joissa loma sijoittuu kahden alennusprosentin päiviin, olethan yhteydessä myyntipalveluun.

Beauty Spa Wellamon yksilöhoidot varataan etukäteen BeWell-pisteessä tai soittamalla numeroon 020 7100 530.

Alennetut hinnat koskevat vapaa-ajan matkustusta ja niihin ovat oikeutettuja SAK:n jäsenliittojen jäsenet. Hintoihin sisältyy majoitus, aamiaisbuffet, kylpylä Taikametsän ja kuntosalin vapaa käyttö sekä ilmainen wi-fi. Alennus lasketaan päivän huonehinnasta varaushetkellä. Alennukset saadaksesi esitä majoittuessasi voimassaoleva JHL:n jäsenkortti. Pyydettäessä sinun on myös voitava todistaa henkilöllisyytesi. Alennukset eivät koske tarjoushintoja, säästöhintoja tai muita varauskanavia. Tarjous on voimassa 31.12.2018 asti (ei viikolla 52 eikä viikoilla 1–2).

Puheluhinnat kiinteästä verkosta tai matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,59 snt/min (sis.alv 24%).

Vähintään 15% alennus Holiday Clubin kylpylähotelleissa

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenilleJHL:n jäsenet saavat vähintään 15% alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien huonevarauksista, Villasten, Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.

Holiday Clubilla on myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi. Majoitusvaraukset varausjärjestelmän kautta osoitteesta www.holidayclub.fi kampanjakoodilla JHL15.

Lomakeskus Huhmari

Lomakeskus Huhmari tarjoaa JHL:n jäsenille  majoituksen lomakaksiossa

• 2 hengelle 100 euroa/vrk ( normaalihinta 126 euroa/vrk)
  • Perhepaketti 120 euroa/vrk ( 1-2 aikuista ja max 2 lasta , 5-15-vuotiaita)

Majoitushintaan sisältyy aamiainen sekä Vesimaailma-kylpylän käyttö.
Varaukset puh. 020 7691 230/myyntipalvelu tai myynti@huhmarisvaaranloma.fi

Solaris kylpylät

SAK:n jäsenliiton jäsenenä JHL:läiset ovat oikeutettuja 10 prosentin alennukseen kylpylälomista. Alennus koskee kylpylöiden normaaleja huonehintoja. Alennus ei koske lomapaketteja eikä muita yksittäisiä palveluja. Ei juhlapyhinä.
Varauskoodi ”SAK-SOLARIS”.

Ryhmille Solaris kylpylät tarjoavat 5 prosentin alennuksen normaaleista ryhmämajoitushinnoista kokouspäivien, virkistyspäivien sekä ryhmälomien
viettoon (ei juhlapyhinä).

Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Koskee vain uusia varauksia.

Kylpylähotelli Kuntoranta

Varkauden liepeillä sijaitsevan Kuntoranta tarjoaa JHL:n jäsenille paitsi järjestölomia, myös muita etuja.

Tutustu:

Kuntorannan nettisivuilta kohdasta: Kanta-asiakasedut JHL:n jäsenille.

Järjestöjen majoitustarjoukset

Utkujärven majat

Utkujärven majat sijaitsevat Utkujärven rannalla n. 10 km Muoniosta pohjoiseen.

JHL:n jäsenet ja JHL:n yhdistykset saavat alennusta hinnoista 15 prosenttia.

Vuokrattavana on 4 paritalon päätyä, joissa kaikissa on 2 makuuhuonetta, wc-suihku ja oleskelutilat.

Uudemmassa paritalossa on yhteinen oleskelutila ja kummallakin päädyllä oma sauna (vahemmassa sauna on yhteinen).

Lisäksi paikalla on iso päärakennus jossa makuutiloja 4-8 hengelle ja laitoskeittiö.

Alueella on veneitä, rantasauna, savusauna ja kota.

www.utkujarvenmajat.fi

Unarin kämppäkartano

Kämppäkartano sijaitsee aidossa Lapinkylässä Sodankylän Unarin Luusuassa, Lapin ja Lannan rajalla, eli paikassa josta varsinainen Lappi alkaa.

Paikalle on Rovaniemeltä 96 ja Sodankylän keskustasta 73 kilometriä.

JHL:n jäsenet ja JHL:n yhdistykset saavat alennusta hinnoista 15 prosenttia.

Unarin kämppäkartano koostuu kahdesta rakennuksesta Tuulastuvasta ja Tuulaspirtistä.

Tuulastuvassa sopii yöpymään 6 (myös sauna) ja Tuulaspirtissä 4 aikuista.

Asiakkaille on kalastuksen lisäksi tarjolla kolme pienriistalle tarkoitettua metsästyslupaa.

Kämppäkartanoon kuuluu myös Mitkasjärven rannalla oleva Mitkaksen
eräkämppä ja sauna. Sille on matkaa kävellen Kämppäkartanolta 2,5 kilometriä, ja sen voi varata myös yöpymiseen. Paikalle pääsee myös veneellä.

www.unarinkamppa.fi

Suomen Hostellijärjestö

JHL on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n kautta. Tätä kautta JHL:n jäsenet ovat oikeutettuja hostellijärjestön etuihin.

Saat 10% alennuksen normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen HI-hostelleissa. Etu on henkilökohtainen.

Jäsenille on oma online-varausjärjestelmä hostelleihin. Hostellit.fi –varausjärjestelmän kautta varatessaan saa 10 % jäsenalennuksen majoituksesta jo varausta tehdessä.

Tilaa uutiskirje

Tilaa Suomen Hostellijärjestön uutiskirje. Saat tietoa hostellieduista ja edullisista majoitusvaihtoehdoista suoraan sähköpostiisi. Klikkaa kuvaa ja tilaa.

Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan

Saat JHL:n jäsenenä 5 euron alennuksen kansainvälisen hostellikortin vuosihinnasta. Hostellikortti oikeuttaa vähintään 10 % majoitusalennukseen noin 4000 hostellissa lähes 90 maassa.

Jäsenedut saat todistamalla jäsenyytesi. Parhaiten jäsenyyden todistaminen käy voimassa olevalla JHL:n jäsenkortilla, jossa on HI Finland -logo.

Työväen Retkeilyliitto

JHL:n jäsenet voivat majoittua kohtuuhinnalla myös Työväen Retkeilyliiton TRL:n majoissa ympäri Suomea.

Luontoystävien kansainvälinen liitto NFI

JHL:läiset voivat majoittua kohtuuhinnalla Luonnonystävien kansainvälisen liiton NFI:n majoissa eri puolilla Keski-Eurooppaa.

NFI:n majaluettelossa olevia ulkomaisia kohteita voi varata TRL:n toimiston kautta. NFI:n majaluettelo karttoineen löytyy Internetistä Luonnonystävien kansainvälisen liiton sivuilta.