Risteilyt ja hotellit

JHL:n jäsenet saavat jäsenetuina risteilyjä ja reittimatkoja. Monet hotellit ja kylpylät sekä järjestöjen omistamat majoituspaikat tarjoavat majoitusta kohtuuhintaan.

JHL:n jäsenenä edullisesti laivalle

Tallink Siljan jäsenedut

Linkki TallinkSiljan erikoisliittyminen -nettisivulle

Tallink Silja ja Club One tarjoavat jäsenetuna Club One Silver-tason edut JHL:läisille. Silver-tason etuihin kuuluu jopa 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteista.

Tutustu:

Lisätietoa ohjelmasta ja kanta-asiakkuuden eduista www.clubone.fi
Liity nyt Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen.
Liittymiseen tarvitset JHL-asiakasnumeron.
Yhdistyksen nimi = JHL
Yhdistyksen numero = 5596, ja tämä numero on JHL:n asiakasnumero.

Mikäli olet jo Club One –jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirryt Silver-tasolle.  Ilmoita Club One kanta-asiakasnumerosi ja JHL:n asiakasnumero osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröidyt sopimusetuasiakkaaksi ja saat postitse tarvittaessa Silver –tason kortin.

Hintatiedot ja varaukset  puh. 0600 152 68 (1,75 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm)

Eckerö Linen jäsenedut

Linkki Eckerö Linen nettisivuille

JHL:n jäsenet saavat 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta.

Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ19 varausvaiheessa.

1. Aloita varaus valitsemalla reitti, päivämäärät, lähdöt, matkustajat ja ajoneuvot Eckeröline/JHL sivun yläosassa näkyvällä varausalueella.
  2. Seuraavaksi avautuvalla varaussivulla etsi ja valitse kohta Tuotekoodi.
  3. Kirjoita tuotekoodi kenttään ja valitse Syötä.
  4. Tuotekoodi latautuu ja näet alennusrivin ostoskorissa.
  5. Valitse haluamasi lisäpalvelut ja jatka varausta.

Tee varaus: Eckeröline/JHL

Voimassa oleva jäsen- / henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen
lunastuksen yhteydessä.

Viking Linen jäsenedut

Siirry Viking Linen jäsenetusivulle

Viking Line tarjoaa JHL:n jäsenille etuja vapaa-ajan matkoista. Kerro matkaa varatessasi JHL:n jäsenyydestä ja varaudu esittämään JHL:n jäsenkortti lippuja lunastaessasi.

Vinking Line – JHL edut

Hotellien jäsentarjoukset

Imatran kylpylässä jopa -30% alennus

imatran_kylpyla_hotellit_riseilyt_JHL_edut

JHL:n jäsenet saavat Imatran Kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvaraukseen yhteyteen varatusta, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoateriasta alennusta arkisin 30 % ja viikonloppuisin pe–su 10 %. Majoitusalennukset eivät koske Chalets- eikä Villas-huoneistoja.

Alennukset ovat voimassa muina aikoina paitsi viikolla 52. Kaikkiin hotelli- ja loma-asuntohintoihin sisältyy aamiainen sekä kylpylä Taikametsän ja kuntosalin vapaa käyttö sekä ilmainen paikoitus. Etu koskee vapaa-ajan matkustusta.

Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on JHL:n jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä. Alennukset eivät koske tarjoushintoja tai muita varauskanavia, ja alennushintaisia huoneita on saatavilla rajoitetusti.

Varaukset ja tiedustelut kylpylän myyntipalvelusta ma–pe klo 8–18 ja la klo 9–16, puh. 0300 870 502 tai sähköpostilla myynti@imatrankylpyla.fi.

Lisätietoa saa osoitteesta www.imatrankylpylä.fi. Puhelun hinta: lanka- ja matkapuhelimesta 0,69 €/min + pvm/mpm

Vapaa-ajan jäsenedut Sokos Hotelleissa

Sokos Hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkosto tarjoaa mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista. Sokos Hotelleja on 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa. Tallinnassa on  Sokos Hotel Viru  ja Pietarissa Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen.

Sokos Hotellien kampanjakoodi on: LIITTO2019

Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Varaukset voit tehdä nettilinkin kautta.

Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Nordic Choice Hotels -ketjun jäsenedut

Linkki Nordic Choice hotelliketjun sivuille

Majoitu ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa 15 prosentin alennuksella. Saat JHL:n jäsenenä Nordic Choice Hotels -ketjun hotelleista 15 % alennuksen päivän hinnoista. Tarjous on voimassa kaikissa huoneluokissa ympäri vuoden, kun majoituspäivä on perjantai, lauantai tai sunnuntai. Suomen hotelleissa alennus on voimassa myös arkipäivinä.

Tee varaus sivulta nordicchoicehotels.fi. Majoitus maksetaan hotelliin saavuttaessa. Varaukset ovat peruttavissa ilman kuluja klo 16:00 saakka saapumispäivänä. WiFi ja
aamiainen sisältyy huonehintaan.

Vähintään 15% alennus Holiday Clubin kylpylähotelleissa

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenille

JHL:n jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien huonevarauksista, Villas-kohteiden, Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.

Holiday Clubilla on myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi. Majoitusvaraukset varausjärjestelmän kautta osoitteesta www.holidayclub.fi kampanjakoodilla JHL15.

Lomakeskus Huhmari

Lomakeskus Huhmari tarjoaa JHL:n jäsenille  majoituksen lomakaksiossa

• 2 hengelle 100 euroa/vrk ( normaalihinta 126 euroa/vrk)
  • Perhepaketti 120 euroa/vrk ( 1-2 aikuista ja max 2 lasta , 5-15-vuotiaita)

Majoitushintaan sisältyy aamiainen sekä Vesimaailma-kylpylän käyttö.
Varaukset puh. 020 7691 230/myyntipalvelu tai myynti@huhmarisvaaranloma.fi

Solaris Kylpylät

SAK:n jäsenliiton jäsenenä JHL:läiset ovat oikeutettuja 10 prosentin alennukseen kylpylälomista. Alennus koskee Solaris Kylpylöiden normaaleja huonehintoja. Alennus ei koske lomapaketteja eikä muita yksittäisiä palveluja. Etu ei ole voimassa juhlapyhinä. Varauskoodi on ”SAK-SOLARIS”.

Ryhmille Solaris kylpylät tarjoavat 5 prosentin alennuksen normaaleista ryhmämajoitushinnoista kokouspäivien, virkistyspäivien sekä ryhmälomien
viettoon (ei juhlapyhinä).

Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Koskee vain uusia varauksia.

Kylpylähotelli Kuntoranta

Varkauden liepeillä sijaitsevan Kuntoranta tarjoaa JHL:n jäsenille paitsi järjestölomia, myös muita etuja. Tutustu Kuntorannan kanta-asiakasetuihin JHL:n jäsenille.

Suomen Hostellijärjestö

JHL on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n kautta. Tätä kautta JHL:n jäsenet ovat oikeutettuja hostellijärjestön etuihin.

Kotimaan hostellikortti

Koska olet JHL:n jäsen, voit tilata itsellesi maksuttoman kotimaan hostellikortin. Saat kortilla 10 % alennuksen normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen HI-hostelleissa. Etu on henkilökohtainen.

Hostellijärjestö tarjoaa valmiita reittejä kotimaan matkailuun

Osoitteessa hostellit.fi löydät valmiita reittejä ja vinkkejä edulliseen kotimaan matkailuun. Oletpa liikkeellä polkupyörällä, moottoripyörällä, matkailuautolla tai perheen kanssa, saat sivustolta ideoita matkallesi. Myös luontomatkaajille, liikunnan harrastajille ja musiikin ystäville on tarjolla omia kohde- ja majoitusvinkkejä. Majoitusvaraukset hoituvat samalla kätevästi sivuston online-palvelussa.

Tästä pääset tilaamaan hostellien uutiskirjeen.

Tilaa Suomen Hostellijärjestön uutiskirje. Saat tietoa hostellieduista ja edullisista majoitusvaihtoehdoista suoraan sähköpostiisi. Klikkaa kuvaa ja tilaa.

Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan

Joulutarjous: Kansainvälinen mobiilihostellikortti 10 eurolla

Saat Kansainvälisen mobiilihostellikortin nyt edulliseen 10 € hintaan (norm. 20 €). Kortti latautuu Androidin ja iPhonen mobiililompakoihin ja kulkee siellä näppärästi aina mukanasi.

Säästät vähintään 10 % majoituksesta kaikissa HI-hostelleissa Suomessa ja ulkomailla. Lisäksi saat useita matkailuetuja sekä reissuvinkkejä ja tietoa edullisista ja yhteisöllisistä majoituspaikoista. Tarjous on voimassa 18.12.2019 saakka.

Normaalisti Kansainvälinen hostellikortti maksaa JHL:n jäsenille 15 euroa (norm. 20 euroa). Kortti oikeuttaa vähintään 10 % majoitusalennukseen noin 4000 hostellissa lähes 90 maassa.

Jäsenedut saat todistamalla jäsenyytesi. Parhaiten jäsenyyden todistaminen käy voimassa olevalla JHL:n jäsenkortilla, jossa on HI Finland -logo.

Järjestöjen majoitustarjoukset

Utkujärven majat

Talvinen kuva Utkujärven majasta klikkaamalla pääset majan nettisivuille.

Utkujärven majat sijaitsevat Utkujärven rannalla n. 10 km Muoniosta pohjoiseen.

JHL:n jäsenet ja JHL:n yhdistykset saavat alennusta hinnoista 15 prosenttia.

Vuokrattavana on 4 paritalon päätyä, joissa kaikissa on 2 makuuhuonetta, wc-suihku ja oleskelutilat. Uudemmassa paritalossa on yhteinen oleskelutila ja kummallakin päädyllä oma sauna (vanhemmassa sauna on yhteinen). Lisäksi paikalla on iso päärakennus jossa makuutiloja 4-8 hengelle ja laitoskeittiö.

Alueella on veneitä, rantasauna, savusauna ja kota.

www.utkujarvenmajat.fi

Työväen Retkeilyliitto

JHL:n jäsenet voivat majoittua kohtuuhinnalla myös Työväen Retkeilyliiton TRL:n majoissa ympäri Suomea.

Luontoystävien kansainvälinen liitto NFI

JHL:läiset voivat majoittua kohtuuhinnalla Luonnonystävien kansainvälisen liiton NFI:n majoissa eri puolilla Keski-Eurooppaa.

NFI:n majaluettelossa olevia ulkomaisia kohteita voi varata Työväen Retkeilyliiton toimiston kautta.