Polttoaine-edut

Teboil antaa JHL:n jäsenille alennusta bensiinistä ja dieselöljystä sekä voiteluaineista, autokemikaaleista, pesusta ja nestekaasun täytöstä.

Korotettu alennus koko loppuvuoden!

Korotettu alennus koskee bensiiniä ja dieselöljyä 15.11.–31.12.2018. Edun
saa kaikilta Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta lukuun ottamatta
Teboil Express –automaattiasemia. Loppuvuoden ajan alennus on 3 snt/litra, normaalisti etu on 2,1 snt/litra.

Keräilyleimoilla Fiskars-tuotteita

Jokaisesta 10 € ostoksesta saat yhden keräilyleiman. 20 € ostos = 2 leimaa, 30 € ostos = 3 leimaa jne. Automaattiasemalla tehdystä tankkauksesta saat leimat esittämällä kuitin Teboil-huoltamolla. Viidellä leimalla voit lunastaa yhden keräilytuotteen -40% alennuksella. Keräilyleimoja saa 31.12.2018 asti. Kampanjatuotteita voi ostaa 7.1.2019 asti. Lisätiedot teboil.fi/fiskars

Kampanjoiden ulkopuolella etu bensiinistä ja dieselöljystäon normaalisti 2,1 snt/litra

Edun saa Teboil-huoltamoilta ja automaattiasemilta lukuun ottamatta Teboil Express-automaattiasemia.

Teboilin normaali alennus bensiinistä ja dieselöljystä on 2,1 snt/litra. Katso tarkemmin www.teboil.fi/liitto

Lisäksi saat Teboil-huoltamoilla 10 prosenttia alennusta voiteluaineista (koskee alle 10 litran astioita). Autokemikaaleista ja pesusta alennus on 5 prosenttia ja nestekaasun täytöstä 5 prosenttia.

Miten saat alennuksen

Teboilin automaattiasema

Alennuksen saat näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä sen kortti-seteliautomaattiin ennen maksua.

Muistathan, että alennusta ei saa Teboil Express-automaattiasemilta.

Huoltamon kassalla jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla, MasterCardilla tai Plussa-ominaisuuden sisältävällä maksukortilla (tällöin ei siis kerry Plussaa).

Automaatilla jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. Plussa-ominaisuuden sisältävillä maksukorteilla kertyy ainoastaan Plussaa. Viimeisimpänä automaattiin syötetyn kortin edut jäävät voimaan.

Kortti on näytettävä kassalla tai syötettävä automaattiin ennen maksua. Kassa tai automaatti laskee alennuksen suoraan pois ostostesi hinnasta.

Teboilin nettisivuilta (www.teboil.fi) löytyy asema- ja reittihaku, joiden avulla Teboilin asemat ja niiden palvelut löytyvät nopeasti ja helposti – myös älypuhelimella!

Etuja maksuaikakortilla

Teboil tarjoaa JHL:läisille myös Teboil-maksuaikakortin. Sillä tehdyistä ostoista saa alennusta bensiinistä ja dieselöljystä 2,2 snt/litra, nestekaasusta 5 prosenttia ja voiteluaineista 10 prosenttia (ei koske yli 10 litran astioita).

Tutustu

Tietoa maksuaikakortista