Koskenhovin huvilat ja leirintäalue

Koskenhovin huvilat Jämsässä on nimetty presidenttien mukaan: Koivisto, Ahtisaari ja Halonen. Kaikki huvilat ovat inva-käyttöisiä ja huviloista Halonen soveltuu lemmikkieläinten kanssa lomailuun. Huviloiden lisäksi jäsenten käytössä on leirintäalue, jossa on muun muassa runsaasti paikkoja asuntoautoille ja -vaunuille.

Koskenhovin huvilat JämsässäKoskenhovi sijaitsee Jämsässä, vain noin puolen tunnin ajomatkan päässä Himokselta.

Huviloita on kolme, ja niissä on majoitustilat kuudelle hengelle (kolme makuuhuonetta), tilava olohuone, parvi oleskelutiloineen, keittiö sekä sauna. Hintaan sisältyy vuodevaatteet sekä pyyhkeet.

Koskenhovin huviloiden hinnat

A-hinta – euroa (kesä ja joulu)

Tällä hintakaudella pyritään myymään esisijaisesti kokonaisia viikkoja.

Viikkohinta
jäsenet 750 (norm. 1500)
jäsenet 400 (norm. 800)
Vuorokausihinta
jäsenet 250 (norm. 500)
B-hinta – euroa  (muutama viikko keväällä, kesällä ja syksyllä) Viikkohinta
jäsenet 500 (norm. 1000)
jäsenet 300 (norm. 600)
Vuorokausihitna
jäsenet 170 (norm. 350)
C-hinta – euroa (loput viikot) Viikkohinta
jäsenet 400 (norm. 800)
jäsenet 160 (norm. 320)
Vuorokausihinta
jäsenet 100 (norm. 200)

Viikonloppujen osalta myydään vain kokonaisia viikonloppuja (pe-su). Vuorokausivuokraukset ovat mahdolllisia viikolla (ma-to).

Huviloiden varaukset

Huviloiden varaukset hoitaa Koskenpään Rantapirtti, timo.niinimaki@kp-rantapirtti.fi,
puh. 0400 323 854.

Tarkista varaustilanne tästä linkistä!  Kirjoita kalenterin valikkokenttään päivämäärä, josta haluat aloittaa haun. Klikkaa sen jälkeen nuolta oikealle: näet varaustilanteen neljä viikkoa eteenpäin.  Nuoli vasemmalle näyttää tilanteen neljä viikkoa taaksepäin. Vapaat päivät on merkattu kalenteriin valkoisina.

Tutustu tarkemmin huviloihin

Koskenhovin leirintäalue

Huviloiden lisäksi Koskenhoviin kuuluu jäsenten käytössä oleva leirintäalue, jossa on runsaasti asuntovaunu- ja asuntoautopaikkoja, pienempiä mökkejä, kaksi rantasaunaa, veneitä, kota, sekä keittiökatos.

Leirintäalueen varauksia hoitaa Timo Niinimäki: timo.niinimaki@kp-rantapirtti.fi, puh. 0400 323 854.

Leirintäalueen hinnat

Asuntovaunu, asuntoauto Vuorokausi 10 euroa