JHL:n lomaosakkeet Levi 7 ja 8

Levillä sijaitsevat JHL:n lomaosakkeet ovat hyvin varusteltuja, 5-6 hengen huoneistoja. Huoneistot ovat JHL:n jäsenten ja yhdistysten varattavissa ympäri vuoden. Viikon varauksissa vaihtopäivä on lauantai. Sesonkiviikkoina varauksia voi tehdä täysin viikoin.

JHL:n Levin lomaosakkeet 7 ja 8 sijaitsevat Kittilän Levitunturilla Levikeskuksessa, laskettelurinteiden, hiihtolatujen, kauppojen, kylpylän ja hotellin läheisyydessä. Lomaosakkee ton tarkoitettu sekä jäsenten että yhdistysten käyttöön.

Vuoden 2018 viikot avautuvat varattaviksi 2.10.2017.

Lomaosake 7

Tilat: 6 hengelle  toisessa kerroksessa, 45,4+17 m2
mh + tupakeittiö + sauna + parvi (parvella 4 sänkyä).

Lomaosake 8

Tilat: 5 hengelle ensimmäissessä kerroksessa, 53,5 m2,
2 mh (toisessa 1 kerrosvuode) + tupakeittiö + sauna ja takka

Varustetaso: astian- ja pyykinpesukone, kuivauskaappi, silitysrauta, hiustenkuivaaja, mikro, keittiövälineet, TV, video, radio/CD , vuodevaatteet (ei lakanoita, ei pyyhkeitä). Suksien huoltotila.

Lomaosakkeet ovat savuttomia eikä lemmikkieläinten tuonti ole sallittua.

Vuokrat

• viikkohinta 420 euroa.
  • vuorokausihinta 75 e/vrk.

Varaukset

Viikon varauksissa vaihtopäivä on lauantai. Sesonkiviikkoina 8-18, 36-40 ja 49-1 varaukset vain täysin viikoin. Varaajan on oltava paikalla koko käyttövuoron ajan eikä varausta voi luovuttaa toiselle henkilölle esim. omille lapsille. Lomapaikat ovat savuttomia eikä lemmikkieläinten tuonti ole sallittua.

JHL:n lomapaikkojen varausjärjestelmä

TutustuLevi ja sen ympäristö

Peruutusehdot

Varaajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä varaus seuraavin ehdoin:

• viimeistään 28 vrk ennen varatun lomajakson alkua kustannuksitta
  • myöhemmin kuin 28 vrk, mutta viimeistään 14 vrk ennen varatun lomajakson alkua, jolloin kulut ovat 25 % vuokrasta
  • myöhemmin kuin 14 vrk, mutta viimeistään 2 vrk ennen varatun lomajakson alkua, jolloin kulut ovat 50 % vuokrasta
  • jos varattu lomajakso peruutetaan myöhemmin kuin 48 tuntia ennen sen alkua, peritään koko vuokra peruutuskuluina.