JHL:n Levimaja

JHL:n Levimaja Kittilän Sirkan kylässä tarjoaa JHL:n jäsenille ja yhdistyksille oivan paikan sekä lomailuun että yhdistysten tilaisuuksiin. Vuodepaikkoja Levimajassa on kaikkiaan yli kymmenelle hengelle. Liiton lomapaikkojen varausjärjestelmästä varauksen voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. Järjestelmä näyttää vapaat ja varatut viikot.

Vuoden 2018 viikot avautuvat varattaviksi 2.10.2017.

JHL LevimajaLevimaja sijaitsee Sirkan kylässä Kittilässä. Majaa voivat varata käyttöönsä sekä jäsenet että yhdistykset.

Tilat: yläkerrassa 2 x 3hh ja 2 x wc, alakerrassa 2 x 2hh, joissa wc

Yhteisinä tiloina keittiö-, oleskelu- ja takkatila sekä kellarissa sauna, suihku/wc, kodinhoitohuone, kuivaus- ja huoltotila.

Varustetaso: sähkö ja vesi, astian- ja pyykinpesukone, kuivauskaapit, silitysrauta, keittiövälineet, 2 jääkaappia, mikrouuni, vuodevaatteet (ei lakanoita, ei pyyhkeitä) ja varavuoteita.

Oleskelutilassa TV:n lisäksi videot, DVD/CD ja stereot.

Maja ei sovi monien portaikkojen takia liikuntaesteisille. Jokainen käyttäjä siivoaa tilat seuraavaa käyttäjää varten. Maja on savuton eikä lemmikkieläinten tuonti ole sallittua.

Levimajan vuokra

• Viikkohinta 420 euroa
  • Vuorokausihinta 75 e/vrk

Viikon varauksissa vaihtopäivä on lauantai. Sesonkiviikkoina 8-18, 36-40 ja 49-1 varaukset vain täysin viikoin.

Varaukset

Koko viikon varauksissa vaihtopäivä on aina lauantai. Varauksen voi tehdä enintään viikoksi. Varaajan on oltava paikalla koko käyttövuoron ajan eikä varausta voi luovuttaa toiselle henkilölle, esimerkiksi omille lapsille.

Levimaja varataan liiton varausjärjestelmän ja varaus maksetaan heti. Maksun jälkeen saa vahvistuksen varauksesta sähköpostiin.

JHL:n lomapaikkojen varausjärjestelmä

Lisätietoja lomapaikat@jhl.fi tai puhelimitse ma-pe klo 9-11 numerosta 010 77031 (JHL vaihde).

Tutustu: Levi ja sen ympäristö

Peruutusehdot

Varaajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä varaus seuraavin ehdoin:

• viimeistään 28 vrk ennen varatun lomajakson alkua kustannuksitta
  • myöhemmin kuin 28 vrk, mutta viimeistään 14 vrk ennen varatun lomajakson alkua, jolloin kulut ovat 25 % vuokrasta
  • myöhemmin kuin 14 vrk, mutta viimeistään 2 vrk ennen varatun lomajakson alkua, jolloin kulut ovat 50 % vuokrasta
  • jos varattu lomajakso peruutetaan myöhemmin kuin 48 tuntia ennen sen alkua, peritään koko vuokra peruutuskuluina.