Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu kaksi kertaa vuodessa, minkä jälkeen vapaiksi jääneet lomaviikot jaetaan varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita , jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

Haku viikoille 1-22/2018 alkaa 26.9. ja päättyy 24.10.2017. Arvonta suoritetaan hakuun osallistuneiden kesken 26.10.2017.

Haku tapahtuu hakuaikana painikkeesta Arvonta. Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä Saariselän viikot tulevat varattaviksi painikkeen Vapaat viikot alle 2.11.2017 klo 10:00 alkaen.

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla: käyttäjätunnus on jhl ja salasana holiday. Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Holiday Club Katinkulta Vuokatissa