Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin sivujen kautta. Vapaiksi jääneet lomaviikot Club jakaa varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita , jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

Syksyn 2017 lisäetu

Hyödynnä Holiday Clubin tarjoama lisäetu: normaalin alennusprosentin sijaan saat 30 %:n alennuksen syksyn kylpylälomista Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa ja Saariselällä.

Tarjous on voimassa uusiin varauksiin 5.10.-22.11.2018. Alennus lasketaan päivän hotellimajoitushinnasta eikä siihen voi yhdistää muita alennuksia.

Koodi: SYKSY30
Tilaa rajoitetusti – varaa heti netistä koodilla SYKSY30
Varaamaan pääset tästä: www.holidayclub.fi

Haku viikoille 1-22/2019

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Haku viikoille 1-22/2019 alkaa 25.9. ja päättyy 23.10.2018.

Arvonta suoritetaan hakuun osallistuneiden kesken 25.10.2018. Haku tapahtuu hakuaikana painikkeesta Arvonta.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä Saariselän viikot tulevat varattaviksi painikkeen Vapaat viikot alle 1.11.2018 klo 10:00 alkaen.

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla:
käyttäjätunnus on jhl
salasana holiday.

Käyttäjätunnus JHL:n Holiday Clubin sivuille muuttuu 7.11.2018. Uusi tunnus tulee olemaan jhl@holidayclub.shop

7.11.2018 jälkeen liiton tunnukset ovat:
käyttäjätunnus: jhl@holidayclub.shop
salasana: holiday

Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Huoneistojen esittely: