Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin sivujen kautta. Vapaiksi jääneet lomaviikot Club jakaa varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita, jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

ihmisiä uimassa, kanootti vesillä ja polkupyörät auringonpaisteessa sekä teksti Eiköhän olisi jo aika

Haku viikoille 1-22/2020

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Haku viikoille 23-53/2020 alkaa 3.3.2020 ja päättyy 30.3.2020. Arvonta hakuun osallistuneiden kesken suoritetaan 1.4.2020.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä Saariselän varattavissa olevat viikot tulevat varattaviksi ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alle 8.4.2020 klo 10:00 alkaen.

JHL:n tunnukset

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla:

• käyttäjätunnus on: jhl
  • salasana on: jhlviikot

Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.  Lomaviikkojen haku tapahtuu hakuaikana Holiday Clubin sivuilta ylävalikon painikkeesta ARVONTA.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Pääset tutustumaan lomahuoneistoihin myös Holiday Clubin sivuilta.

Laita käyttäjätunnukseksi jhl ja salasanaksi jhlviikot. Avautuvalta sivustolta valitse ylävalikosta Lomakohteet.

Holiday Club Katinkulta Vuokatissa

• Pienkerrostalohuoneisto Golfharjussa (4 hengelle)
  • rivitalohuoneisto Katinkultarannassa (6 hengelle)

Holiday Club Himos