Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin sivujen kautta. Vapaiksi jääneet lomaviikot Club jakaa varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita , jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

Haku viikoille 1-22/2019

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Haku viikoille 1-22/2019 on päättynyt 23.10.2018.

Arvonta on suoritettu hakuun osallistuneiden kesken 25.10.2018. Haku tapahtuu hakuaikana painikkeesta Arvonta.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä Saariselän viikot ovat tulleet varattaviksi painikkeen Vapaat viikot alle 1.11.2018 klo 10:00 alkaen.

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla:
käyttäjätunnus on:  jhl@holidayclub.shop
salasana on: holiday

Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Huoneistojen esittely: