Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin sivujen kautta. Vapaiksi jääneet lomaviikot Club jakaa varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita , jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

Haku viikoille 23-52/2019

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Haku viikoille 23-52/2019 alkaa 12.3. ja päättyy 9.4.2019.

Arvonta suoritetaan hakuun osallistuneiden kesken 11.4.2019. Haku tapahtuu hakuaikana painikkeesta Arvonta.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet loma-ajankohdat sekä Saariselän tarjolla olevat viikot avataan vapaasti varattaviksi 18.4.2019 klo 10:00 alkaen kohdan Vapaat viikot -alle.

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla:
käyttäjätunnus on:  jhl@holidayclub.shop
salasana on: holiday

Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Pääset tutustumaan lomahuoneistoihin Holiday Clubin sivuilta.

Laita käyttäjätunnukseksi jhl@holidayclub.shop ja salasanaksi holiday. Avautuvalta sivustolta valitse ylävalikosta Lomakohteet.

Holiday Club Katinkulta Vuokatissa

• Pienkerrostalohuoneisto Golfharjussa (4 hengelle)
  • rivitalohuoneisto Katinkultarannassa (6 hengelle)

Holiday Club Himos