Holiday Clubin lomaviikot

JHL:llä on useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomea. Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin sivujen kautta. Vapaiksi jääneet lomaviikot Club jakaa varausjärjestyksessä. Lomanviettoon JHL:läiset pääsevät Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa, Inarissa ja Ylläksellä.

JHL on hankkinut Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita , jotka se tarjoaa jäsenetuhintaan jäsentensä ja heidän perheidensä käyttöön.

Haku viikoille 1-22/2020

Lomaviikkojen haku tapahtuu Holiday Clubin nettisivuilta. Lomaviikot arvotaan. Kaikki osallistuneet saavat ilmoituksen (ensisijaisesti) sähköpostitse. Arvonnan jälkeen vapaana olevat viikot menevät varausjärjestyksessä.

Hakuaika viikoille 1-22/2020 on päättynyt 20.10.2019. Arvonta hakuun osallistuneiden kesken on suoritettu 22.10.2019.

Vapaaksi jääneet loma-ajankohdat sekä Saariselän lomaviikot tulevat vapaasti varattavaksi painikkeen Vapaat viikot alle 29.10.2019 klo 10:00 alkaen.

Huomaathan, että käyttäjätunnus ja salasana ovat muuttuneet!

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja Holiday Clubin sivuilta  liiton tunnuksilla:

• käyttäjätunnus on: jhl
  • salasana on: jhlviikot

Varausjärjestelmän ja arvontoihin pääset luomalla omat tunnuksesi. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.

JHL:n lomahuoneistot Holiday Clubissa

Pääset tutustumaan lomahuoneistoihin Holiday Clubin sivuilta.

Laita käyttäjätunnukseksi jhl@holidayclub.shop ja salasanaksi holiday. Avautuvalta sivustolta valitse ylävalikosta Lomakohteet.

Holiday Club Katinkulta Vuokatissa

• Pienkerrostalohuoneisto Golfharjussa (4 hengelle)
  • rivitalohuoneisto Katinkultarannassa (6 hengelle)

Holiday Club Himos