Lomapaikat

JHL tarjoaa jäsenilleen ja yhdistyksilleen useita lomapaikkoja niin Keski-Suomesta kuin Lapistakin. Liiton yhteistyökumppaneiden lomapaikat Lopella ja Lapissa ovat myös JHL:läisten varattavissa. Lisäksi JHL:läiset voivat varata useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomen.

Lomakeskus Livohka Posiolla

JHL:n lomakylä Livohka PosiollaJHL:n Livohka sijaitsee Posiolla, Livojärven rannalla. Lomakeskus tarjoaa pohjoisen Suomen elämyksiä: täydellistä luonnonrauhaa ja upeita patikointi-, hiihto- tai kalastusmahdollisuuksia. Lähellä ovat Rukan ja Posion Kirintovaaran laskettelukeskukset.
Tutustu Livohkaan
Varaa loma-aika

Koskenhovin huvilat Jämsässä

Koskenhovin huvilat JämsässäKoskenhovin kolme huvilaa ja leirintäalue sijaitsevat Jämsässä, Koskenpään kylässä. Kuuden hengen huvilat ovat kaikkien JHL:n jäsenten varattavissa.  Huviloilla ja leirintäalueella on oma varausjärjestelmänsä.

Tutustu tarkemmin huviloihin ja leirintäalueeseen.

Holiday Club lomaosakkeet

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenilleJHL:llä on Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita,  jotka sijaitsevat Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa ja Inarissa.

Tutustu lomaosakkeisiin ja varausohjeeseen.

Laakasalon loma-asunto Lopella

Laakasalon loma-asunto JHL:läisten käyttöönJulkisen alan opinto- ja lomatoimintasäätiö tarjoaa Lopen Laakasalosta loma-asunnon JHL:n jäsenten ja heidän perheittensä käyttöön.  Loma-asunto on paritalossa. Vuodepaikkoja on neljälle. Lisäksi sohvaryhmä.  Laakasaloa voi varata sähköpostitse tai puhelimitse.

Tutustu tarkemmin Laakasalon loma-asuntoon ja varausohjeisiin.

Hamaran mökki Sodankylässä

Hamaran mökki JHL-jäsenilleSodankylän Unarin-Luusuassa on Terveydenhoitoalan opinto- ja lomatoimintasäätiön omistama Hamaran mökki, jota JHL:n jäsenet ja yhdistykset voivat vuokrata käyttöönsä.  Hamaran mökkiä voi varata sähköpostitse tai puhelimitse.

Tutustu tarkemmin Hamaran mökkiin ja varausohjeisiin.

Lomahuoneisto Levillä

JHL yhdistys 114 lomahuoneistoVarsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymän henkilökunta JHL 114 ry:n lomahuoneisto sijaitsee Levin keskustan tuntumassa. Vuonna 2017 lomahuoneistoa voivat varata kaikki JHL:n jäsenet!

Tutustu tarkemmin lomahuoneistoon ja sen varausohjeeseen.

Levimaja ja lomaosakkeet Kittilässä

Levin lomaosakkeet on myyty. Kohteen varanneille kerrotaan pian, miten varausten kanssa toimitaan.

Levimaja on myynnissä eikä kohteeseen oteta uusia varauksia.

Suojala Hartolassa

Suojalan maja on myynnissä eikä kohteeseen oteta uusia varauksia.