Lomapaikat

JHL tarjoaa jäsenilleen ja yhdistyksilleen useita lomapaikkoja niin Keski-Suomesta kuin Lapistakin. Liiton yhteistyökumppaneiden lomapaikat Lopella ja Lapissa ovat myös JHL:läisten varattavissa. Lisäksi JHL:läiset voivat varata useita Holiday Clubin lomaosakkeita ympäri Suomen.

Lomakeskus Livohka Posiolla

JHL:n lomakylä Livohka PosiollaJHL:n Livohka sijaitsee Posiolla, Livojärven rannalla. Lomakeskus tarjoaa pohjoisen Suomen elämyksiä: rikkumatonta luonnonrauhaa ja upeita patikointi-, hiihto- tai kalastusmahdollisuuksia. Lähellä ovat Rukan ja Posion Kirintovaaran laskettelukeskukset.
Tutustu Livohkaan
Varaa loma-aika

Levimaja ja lomaosakkeet Kittilässä

JHL:n LevimajaJHL:n Levimaja Kittilän Sirkan kylässä ja Levin lomaosakkeet 7 ja 8 Levitunturilla ovat sekä yksittäisten jäsenten ja heidän perheidensä että yhdistysten käyttöön tarkoitettuja lomapaikkoja.  Lomavaraukset JHL:n varausjärjestelmäm kautta.

Tutustu Levimajaan
Tutustu Levin lomaosakkeisiin

Koskenhovin huvilat Jämsässä

Koskenhovin huvilat JämsässäKoskenhovin kolme huvilaa ja leirintäalue sijaitsevat Jämsässä, Koskenpään kylässä. Kuuden hengen huvilat ovat kaikkien JHL:n jäsenten varattavissa.  Huviloilla ja leirintäalueella on oma varausjärjestelmänsä.

Tutustu tarkemmin huviloihin ja leirintäalueeseen.

Suojala Hartolassa

JHL:n Suojala -mökki HartolassaJHL:n mökki Suojala sijaitsee Hartolan luonnonkauniissa, rauhallisessa järvimaisemassa. Se on tarkoitettu sekä jäsenille että yhdistysten koulutus- ja virkistyskäyttöön. Lomavaraukset JHL:n varausjärjestelmän kautta.

Tutustu tarkemmin Suojalan mökkiin

Holiday Club lomaosakkeet

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenilleJHL:llä on Holiday Club Resorts Oy:n lomaosakkeita,  jotka sijaitsevat Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa ja Inarissa.

Tutustu lomaosakkeisiin ja varausohjeeseen.

Laakasalon loma-asunto Lopella

Laakasalon loma-asunto JHL:läisten käyttöönJulkisen alan opinto- ja lomatoimintasäätiö tarjoaa Lopen Laakasalosta loma-asunnon JHL:n jäsenten ja heidän perheittensä käyttöön.  Loma-asunto on paritalossa. Vuodepaikkoja on neljälle. Lisäksi sohvaryhmä.  Laakasaloa voi varata sähköpostitse tai puhelimitse.

Tutustu takemmin Laakasalon loma-asuntoon ja varausohjeisiin.

Hamaran mökki Sodankylässä

Hamaran mökki JHL-jäsenilleSodankylän Unarin-Luusuassa on Terveydenhoitoalan opinto- ja lomatoimintasäätiön omistama Hamaran mökki, jota JHL:n jäsenet ja yhdistykset voivat vuokrata käyttöönsä.  Hamaran mökkiä voi varata sähköpostitse tai puhelimitse.

Tutustu tarkemmin Hamaran mökkiin ja varausohjeisiin.

Lomahuoneisto Levillä

JHL yhdistys 114 lomahuoneistoVarsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymän henkilökunta JHL 114 ry:n lomahuoneisto sijaitsee Levin keskustan tuntumassa. Vuonna 2017 lomahuoneistoa voivat varata kaikki JHL:n jäsenet!

Tutustu tarkemmin lomahuoneistoon ja sen varausohjeeseen.