Jäsenristeilyn myynti käynnissä

JHL:n odotettu ja toivottu jäsenristeily järjestetään 1.-2.9.2018 Silja Europalla. Jäsenille tarkoitetulla risteilyllä on mahtava kattaus asiaa ja viihdettä. Tarjolla on tietoa työehtosopimuksista, solidaarisuustoiminnasta ja kansainvälisestä ay-liikkeestä. Myös JHL:n johto on tentittävänä.

Silja Europa lähtee Helsingin Länsisatamasta klo 18.30 ja palaa Helsinkiin sunnuntaina 2.9. klo 16.00.

Reissun aikana on mahdollista käydä Tallinnassa sunnuntaina noin klo 8.00-12.00.

Hinnat ovat per henkilö sen mukaan, kuinka monta hytissä majoittuu.
4hh 40 euroa/hlö
3hh 51 euroa/hlö
2hh 72 euroa/hlö
1hh 136 euroa/hlö

Hinta sisältää risteilyn valitussa hyttiluokassa, JHL -risteilyohjelman, buffetillallisen ja meriaamiainen

Tule mukaan ja tapaa ammattiliittosi jäseniä ympäri maan.
Koko laiva on varattu JHL:n väelle.
Älä jää rannalle, vaan ilmoittaudu mukaan 19.8. mennessä! Ikäraja risteilylle on 18 vuotta.

Risteilyllä on tarjolla mahdottoman mahtavaa ohjelmaa. Luvassa on muun muassa tietoa työehtosopimuksista, solidaarisuustoiminnasta ja kansainvälisestä ay-liikkeestä. Myös JHL:n johto on jäsenistön tentittävänä. Ohjelmaan mahtuu myös muun muassa karaokea, tietovisoja, JHL talent-kilpailu ja tietenkin hyvää musiikkia.

Tiedustele omalta yhdistykseltäsi mahdollista tukea risteilymaksuun. Matkavekka järjestää kuljetuksia satamaan eri paikkakunnilta, joita on mahdollista varata lisämaksusta.

Tutustu tarkemmin risteilyyn, sen ohjelmaan, hintoihin sekä kuljetuksiin ja varaa paikkasi heti.

Lataa risteilyn mainos ja alustava ohjelma.

Menossa mukana myös

Turva_logo