Sosiaalisen median ohjeita yhdistyksille
JHL:n viestintä on julkaissut ohjeistuksia ja materiaaleja yhdistysten sosiaalisen median käyttämisen tueksi.
Avainsana:
sosiaalinen media (Tyhjennä)
JHL:n viestintä on julkaissut ohjeistuksia ja materiaaleja yhdistysten sosiaalisen median käyttämisen tueksi.
JHL haluaa parantaa palveluaan ja kertoa ammattiliitosta entistä selkeämmin myös niille, joiden äidinkieli ei ole suomi tai ruotsi. JHL:n uusi Facebook-sivu kertoo ammattiliiton tärkeimmät kuulumiset englanniksi ja selkeäksi suomeksi.
JHL:n brändiopas tähtiammattilaisille kertoo, mistä JHL:n brändi rakentuu ja kuinka sinäkin voit olla osa sitä.
Sosiaalisessa mediassa on lukuisia erilaisia kanavia ja yhteisöjä, joissa JHL:läiset voivat verkostoitua muiden liiton jäsenten kanssa. Haluamme tukea jäsentemme verkostoitumista somessa, joten olemme koostaneet listan kanavista, joissa jäsenemme kohtaavat.
JHL:n koulutuspoliittinen toiminta näkyy aiempaa vahvemmin Twitterissä. Koulutukseen liittyville näkemyksille on perustettu oma Twitter-tili.
JHL:n työttömyyskassa on avannut oman Facebook-sivun parantaakseen tiedottamista jäsenilleen. Sivu löytyy Facebookista nimellä Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa JHL.
JHL:n videot luovat kurkistuksen liiton teemoihin, kampanjoihin ja vaikuttamistyöhön. Ääniä liitosta -podcast kertoo, mitä kaikkea ammattiliitto JHL:ssä oikein tehdään.
Autamme löytämään oikeat asiantuntijat ja kiinnostavaa tietoa ammattiliitto JHL:stä, ota yhteyttä! Tältä sivulta löydät myös linkit liiton aineistopankkiin ja tiedotteisiin.