Tervetuloa Ammattialafoorumin etkoille – Vuoden 2020 Tähtiammattilaiset palkitaan virtuaalisesti!

JHL:n suurtapahtuma Ammattialafoorumi siirtyy ensi vuoteen. Etkoja juhlitaan kuitenkin jo 23.10.2020. Ota lokoisa asento ja seuraa Tähtiammattilaisten palkintogaalaa ja keskustelua koronan muuttamasta työelämästä. Mukana myös alojensa tähtiammattilaiset Renaz Ebrahimi, Simo Frangén, Perttu Pölönen ja Maija Vilkkumaa!

Rakas tähtiammattilainen!

Sinun turvallisuutesi on meille kaikki kaikessa. Siksi JHL:n historiallinen suurtapahtuma Ammattialafoorumi siirtyy vuodella eteenpäin. Uusi ajankohta on 29.–30. lokakuuta 2021.

Pääset kuitenkin maistamaan juhlahumua etukäteen jo aivan kohta: Ammattialafoorumin virtuaaliset etkot ovat pian täällä!

Etkot järjestetään perjantai-iltana 23.10.2020 kello 17.30. Varaa tuo aika kalenteristasi heti!

Illan aikana palkitaan JHL:n vuoden 2020 Tähtiammattilaiset. Mukana on muitakin kirkkaita tähtiä, kuten Renaz Ebrahimi, Simo Frangén, Kari Ketonen, Perttu Pölönen ja Maija Vilkkumaa.

Voit katsoa etkot suorana osoitteessa jhl.fi ja JHL:n Youtube-tilillä osoitteessa youtube.com/jhlviestii. Ota Youtube-tili seurantaan jo nyt!

Etkoilla palkitaan vuoden 2020 Tähtiammattilaiset

Ammattialafoorumin etkot ovat samalla kaikkien aikojen ensimmäinen Tähtiammattilaisten palkintogaala. Gaala järjestetään Hämeenlinnan Kumutalossa.

Illan aikana JHL palkitsee Tähtiammattilaiset seuraavissa kategorioissa:

Tähtiammattilainen. Työpaikan rautainen ammattilainen.

Nouseva tähti. Vasta vähän aikaa sitten liittoon liittynyt henkilö, joka on jo osoittanut, että hänestä tullaan kuulemaan.

Tähtityökaveri. Henkilö, joka on osoittanut hyvää työtoveruutta ja ammatillisuutta ja jota ilman työpaikka tuntuu harmaammalta.

Tähtiyhdistys. JHL-yhdistys, jonka ammattialatoiminta on aktiivista ja aikaansaavaa.

Palkintoehdokkaiden ilmoittamisaika on päättynyt ja palkintoraati kokoontunut valitsemaan voittajia. Raati koostuu JHL:n työntekijöistä.

Mitä käy duunarille, kun koronakriisi on ohi?

Koronakriisi on ravistellut keväästä asti yhteiskuntaa ja työelämää. Ennemmin tai myöhemmin se on ohi. Silloin selviää, millaiset jäljet pandemia on jättänyt työntekijöiden arkeen.

• Kuinka nopeasti työelämä toipuu koronasta?
  • Mullistaako korona tavan, jolla duunari tienaa leipänsä?
  • Onko koronakriisi opettanut alaisia ja johtajia käsittelemään voimakkaita tunteita?
  • Mitä hyötyä ammattiliitosta on tähtiammattilaiselle työn murroksessa?
  • Miten nuorten ja maahanmuuttajien asema työmarkkinoilla muuttuu?

Muun muassa näitä kysymyksiä Ammattialafoorumin etkoilla pohtii paneeli, jossa osallistuvat työelämää ja yhteiskuntaa monipuolisesti tuntevat vaikuttajat:

Renaz Ebrahim, 16-vuotiaasta asti kansalaisjärjestöissä vaikuttanut toimittaja (mm. YleX)

Kari Ketonen, näyttelijä, käsikirjoittaja ja psykoterapeutti

Päivi Niemi-Laine, JHL:n puheenjohtaja

Perttu Pölönen, tulevaisuudentutkija ja yrittäjä

Tähtinä tuikkivat myös Maija Vilkkumaa ja Simo Frangén

Palkintojen ja keskustelun ohella tarjolla on tähtiluokan viihdettä.

Ammattialafoorumin etkoilla esiintyy suomalaisen rockin ja popin ikoninen tähtiammattilainen Maija Vilkkumaa.

Maija Vilkkumaa.

Koko komeuden juontaa tilannekomiikan ja sanataiteilun mestari, Alivaltiosihteeristä tunnettu Simo Frangén.

Mies mustassa puvussa ja värikkäässä kravatissa
Simo Frangén. Kuva: Harri Hinkka

Lisäksi mukana juhlahumussa ovat JHL:n toimialajohtajat Teija Asara-Laaksonen ja Håkan Ekström sekä järjestöjohtaja Nina Heikkilä.

Ilmoittaudu vuoden 2021 Ammattialafoorumiin

Etkoja seuraa tietenkin juhlat!

Vuoden 2021 Tähtiammattilaiset palkitaan Ammattialafoorumissa Tampere-talolla 29.-30.10.2021. Ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä, niin varmistat pääsysi. Mukaan mahtuu 500 tähtiammattilaista ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu Ammattialafoorumiin 2021

Yhteistyössä mukana vakuutusyhtiö Turva.

vakuutusyhtiö Turvan logo