JHL-videot

JHL:n videoissa pääset kurkistamaan liiton teemoihin, kampanjoihin ja vaikuttamistyöhön.

Julkaisemme videoitamme pääasiallisesti Youtubessa JHL viestii -kanavalla. Liitythän kanavamme seuraajaksi niin pysyt mukana liittomme ajankohtaisista tapahtumista!

Ohessa muutamia nostoja videoistamme sekä linkkejä videosisältöjmme pariin.

Viekö robottibussi työpaikat kuljettajilta?

Miten käy työn, kun robottibussit tulevat? Miten maatalouden jätteet voidaan muuttaa linja-autojen polttoaineeksi ja mitä merkitystä sillä on ilmastonmuutokselle? JHL järjesti tänä vuonna SuomiAreenassa keskustelun liikenteen tulevaisuudesta yhdessä energiayhtiö Gasumin kanssa.

Lisää uutisvideoita Youtuben JHL:n ajankohtaiset -soittolistalla.

Kohtuuden puolella -kampanja

Työn arvostuksen pitää näkyä myös leivän päällä. Kohtuullinen toimeentulo kuuluu kaikille. JHL neuvottelee, jotta jäsenistömme yhteiskunnallisesti tärkein työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä.

Kohtuuden puolella -mainoskampanja näkyi maaliskuussa 2018 laajasti ympäri Suomea muun muassa sanomalehdissä ja kauppakeskusten digipinnoilla. Kampanja toi esille JHL:n jäsenten tekemää arvokasta työtä suomalaisen yhteiskunnan hyväksi.

Katso lisää JHL:n kampanja- ja brändivideoita Youtuben JHL tutuksi -soittolistaltamme.

Liity ammattiliittoon!

JHL:n sopimusalojen neuvottelutulokset 2018

Youtubesta löytyy JHL:n sopimusalojen neuvottelutulokset 2018 -soittolista, johon on koottu liiton isoimpien sopimusalojen tes-selostusvideot.

Lisää nostoja videoistamme:

Videot ovat poimintoja  Youtuben JHL:n ajankohtaiset -soittolistalta.

JHL joukolla mukana varhaiskasvatuksen mielenilmaisussa 24.5.2018

Uudenmaan varhaiskasvatuksen henkilöstö vastusti käsittelyssä olevaa varhaiskasvatuslakia keskiviikkona 25.4.2018 ulosmarssilla ja mielenilmauksella eduskuntatalon edessä. JHL-aktiivi Anita Vihervaara kertoo videolla, mikä laissa on vialla.

Työeläimille oma työehtosopimus?

Aprillipäivän 2018 kunniaksi toteutimme eläinaiheisen hassutteluvideon. Vaikka video toteutettiinkin pilke silmäkulmassa, halusimme videonkautta tuoda esille, että myös eläinten hyvinvointi on meille tärkeää.

Hula Hula! JHL:n johto toteutti Nenäpäivän tanssihaasteen!

Helsingin keskustassa nähtiin 9.11.2017 harvinaislaatuinen tanssiesitys Robinin Hula Hula –kappaleesta. Ammattiliitto JHL:n johto – Päivi, Teija ja Håkan– ottivat nimittäin osaa tanssilliseen haasteeseen liiton Nenäpäivä-keräyksen kannustimeksi. Tempaus toteutettiin yhteistyössä tanssikeskus EtnoFitnessin kanssa. Koreografina ja esitanssijana tempauksessa tanssinopettaja Ruut Vartiainen.

Muut videokirjastomme

Edellä mainittujen soittolistojen ohella löydät videoitamme näistä linkeistä: