JHL:n videot ja podcastit

JHL:n videot luovat kurkistuksen liiton teemoihin, kampanjoihin ja vaikuttamistyöhön. Ääniä liitosta -podcast kertoo, mitä kaikkea liitossa oikein tehdään.

JHL:n  videot julkaistaan Youtube-tilillä, jonka nimi on JHL viestii. Sieltä löydät monipuolisen kokoelman liiton toiminnasta kertovia videoita.  JHL:n ajankohtaiset -soittolistalle on koottu tuoreimmat uutisvideomme. JHL tutuksi -soittolista taas kokoaa yhteen paikkaan muun muassa jäsenyydestä kertovia videoita.

Ohessa muutamia nostoja videoistamme. Liitythän myös Youtube-kanavamme seuraajaksi, niin pysyt kartalla liittosi ajankohtaisista kuulumisista!

Kuuntele myös JHL:n Ääniä liitosta -podcast!

Videoiden lisäksi JHL julkaisee säännöllisesti Ääniä liitosta -podcastia. Kuuntele ja selvitä, mitä ammattiliitossasi tapahtuu ja mitä sen työntekijöiden arkeen kuuluu!

Voit kuunnella podcastia maksuttomassa Soundcloud-palvelussa. Soundcloud toimii kaikilla laitteilla.

Löydät podcastin myös Spotify-palvelusta.

JHL:n ja Turvan näkyvyyskampanja

JHL ja Turva julkaisivat syyskuussa 2019 kolmeosaisen videosarjan, joissa JHL:n jäsenyyttä lähestytään arkipäivän tilanteiden kautta. Videosarja löytyy JHL:n Youtube-tililtä, JHL tutuksi -soittolistalta.

Tunnelmia Motiivin juttukeikoilta

Tälle Youtuben soittolistalle julkaisemme videoita JHL:n oman Motiivi-lehden juttukeikoilta.

Tutustu JHL:läisiin ammattialoihin!

JHL:n esittelyvideolla kerromme toiminnastamme ja näytämme väläyksiä lukuisilta ammattialoiltamme.

Kohtuuden puolella -mainoskampanja näkyi maaliskuussa 2018 laajasti ympäri Suomea muun muassa sanomalehdissä ja kauppakeskusten digipinnoilla. Kampanja toi esille JHL:n jäsenten tekemää arvokasta työtä suomalaisen yhteiskunnan hyväksi.

Katso lisää JHL:n kampanja- ja brändivideoita Youtuben JHL tutuksi -soittolistaltamme.

Liity ammattiliittoon!

JHL:n sopimusalojen neuvottelutulokset 2020

Youtubesta löytyy JHL:n sopimusalojen neuvottelutulokset 2020 -soittolista, johon on koottu selostusvideot liiton isoimpien sopimusalojen työehtosopimuksista.

Kuuntele myös liiton ääniä!

Miksi JHL julkaisee vaalitavoitteita tai mitä tekee järjestäjä? Mitä liitto tekee kampanjassa, joka vaatii Suomeen yritysvastuulakia? Kaikki tämä ja paljon muuta selviää, kun kuuntelet Ääniä Liitosta -podcastia!