JHL:n edustajistovaalit

Ammattiliittosi JHL:n edustajistovaalien äänestys päättyi tiistaina 1.3. klo 12. Edustajisto on ylintä päätösvaltaa käyttävä liiton toimielin. Siinä on 120 edustajaa ympäri Suomea.

Vaalitulos julkaistiin 3. maaliskuuta

Tiedot vaalien äänestysprosentista, posti- ja sähköisen äänestämisen prosenttiosuuksista ja vaaliliittojen valtakunnallisista prosenttiosuuksista julkaistiin maanantaina 1. maaliskuuta.

Torstaina 3. maaliskuuta selvisivät vaalien henkilövalinnat. Lue, ketkä valittiin. Vaalien tulos vahvistetaan lopullisesti 4.huhtikuuta.

Kerromme mahdollisimman pian, ketkä onnekkaat voittivat sähköpyörän ja kenellä lähtee tuhannen euron lahjakortti!

Uusi edustajisto kokoontuu 6.–8.6. niin kutsuttuun järjestäytymiskokoukseen, jossa se valitsee ammattiliitollesi puheenjohtajan ja kaksi toimialajohtajaa sekä hallituksen.

Äänestysprosentin seuranta

JHL seuraa äänestysprosentin kehittymistä päivittäin. Seuranta alkaa 14.2. ja päättyy 1.3. klo 12.

• 1.3.2022 äänestysprosentti: 30,9

Näin ehdokkaat vastasivat vaalikoneeseen

JHL:n vaalikone kertoo, millainen on ehdokkaiden äänensävy! Haluatko, että edustajasi kuroo palkkaeroja umpeen tai vähentää yhdistysten määrää JHL:ssä? Mitä mieltä hän on työtaisteluista tai ammattiliittosi jäsenmaksusta?

Tarkista vaalikoneesta, miten edustajistot jäsenet ottivat asioihin kantaa!

Anna äänesi kuulua!

Kaiken tarvitsemasi materiaalin JHL:n vaaleihin 2022 löydät täältä!

Äänensävyt näkyviin verkossa ja somessa: Lataa kansikuvat somekanaviisi!

Kuljettaja vanhanaikaisen raitiovaunun ohjainten kanssa.

Näytä äänensävysi Facebookissa!

Lisää profiilikuvaasi vaalikehykset ja kerro näin olevasi ehdolla JHL:n vaaleissa. Facebookin kehystyökalun maailmanlaajuisten ongelmien takia saat kehyksen käyttöösi hieman epäperinteistä reittiä pitkin, mutta vaikeaa se ei ole!

Kehyksiä on kahdessa värissä, pinkkinä ja sinisenä. Molemmille väreille on oma linkki. Ne tulevat tässä, klikkaa mieluisemman värin linkkiä:

Linkit vievät sinut Twibbonize-sivustolle, jossa pystyt helposti tekemään kivan vaaliprofiilikuvan. Tässä tiiviit ohjeet suomeksi.

Valmis kehys voi näyttää esimerkiksi tältä!

Ehdokastunnus kuviin

Perinteiset painotuotteet (lataa täältä, tulosta itse)

Voit lisätä ovenkahvakylttiin esimerkiksi numerosi ja lyhyen viestin.

Tee oma vaalimainos, ilmaiseksi!

Ammattiliittosi JHL tarjoaa sinulle valmiin pohjan, jolla voit helposti tehdä oman vaalimainoksesi sähköisiin kanaviin. Lataa kuvat alta ja lisää haluamasi kuvat ja tekstit ilmaisessa Canva-ohjelmassa. Käytä Canvassa ensin toimintoa ”Laadi suunnittelumalli” ja valitse sitten vaihtoehto ”muokkaa kuvaa”.

Vaalitunnukset kuviin

JHL:n vaaleissa kaikki äänensävyt pääsevät esiin. Myös vaalien markkinointiin tarkoitettu tunnus on tarjolla lukuisissa väreissä! Kaikissa tunnuksissa on läpinäkyvä tausta. Lataa omasi ja lisää kuvaan äänensävysi! Voit ladata myös valkoisen version, jossa on läpinäkyvä tausta. Katso esimerkkikuva alta.

Valkoinen tunnus läpinäkyvällä taustalla (esimerkki yllä)

Taustakuvat videopuheluun ja muihin tarpeisiin

Piristä videopuheluita ja tapaamisia ja nosta näkyviin JHL:n vaalien monet äänensävyt!

Vaalipohja Power Point -esityksiin

Siirrä yleisösi vaalitunnelmaan, lataa Power point -esityksellesi pohja JHL:n vaalilogoilla varustettuna.

Kirjepohja vaalilogoilla

Lataa käyttöösi sivun mittainen kirjepohja, jonka ylä- ja alatunnisteessa on läpinäkyvä vaalilogo punertavalla taustalla.

Liity parhaaseen joukkoon!

JHL on Suomen paras hyvinvointialojen ammattiliitto. Jäsenillämme on lukemattomia ammattinimikkeitä, ammattiliitto JHL puolustaa tinkimättä kaikkien etuja.