JHL järjestää historiallisen megatapahtuman ja sinut on kutsuttu! 23.–24. lokakuuta 2020 . Tule JHL:n suurimpaan jäsentapahtumaan kuulemaan huippupuhujia ja osallistu iltagaalaan. Ja tietenkin: kohtaa kasapäin muita alasi tähtiammattilaisia!

Mukaan pääsee 1 000 vikkelintä JHL:n jäsentä ammatista ja asuinpaikasta riippumatta! Jos et vielä ole jäsen, liity ammattiliittoon, joka pitää huolta työehdoistasi.

Ohjelma

Ammattialafoorumi tarjoaa huippuluentoja kahden päivän ajan. Tapahtuma keskittyy tulevaisuuden työelämään ja antaa uusia keinoja työssäjaksamiseen.

Teemat valittiin jäsenkyselyn perusteella.

Perjantai 23.10.

Perjantaina luennoivat muun muassa keksijä ja yrittäjä Perttu Pölönen sekä työhyvinvoinnin asiantuntija Marja-Liisa Manka. JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine on tähtiammattilaisten tavattavissa Tampere-talolla. Perjantai huipentuu iltagaalaan, jota tähdittää Anna Puu!

Lauantai 24.10.

Lauantaina ohjelma jakautuu ammattialoittain. Kiinnostavaa kuultavaa riittää kaikille JHL:n ammattilaisille. Ohjelma täsmentyy tapahtuman lähestyessä.

Perttu Pölönen

Keksijä, säveltäjä ja puhuja. Hän on voittanut Euroopan suurimman nuorten tutkimuskilpailun. Pölösen kirja Tulevaisuuden lukujärjestys julkaistaan joulukuussa 2019.

Marja-Liisa Manka

Työhyvinvoinnin asiantuntija, joka on työskennellyt Tampereen yliopiston työhyvinvoinnin professorina ja kirjoittanut tietokirjoja. Hän on luennoinut mm. JHL:n sote-festareilla

Päivi Niemi-Laine

JHL:n puheenjohtaja vuodesta 2016 ja kahden lapsen äiti. Hän arvostaa hyvinvointipalveluita ja reilua työelämää. Myös tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus ovat lähellä hänen sydäntään.

Anna Puu

Suomen suurimpia pop-tähtiä. Hänen uusin albuminsa Nälkäinen sydän julkaistiin vuonna 2018. Puu esiintyy tähtiammattilaisten gaalassa. Luvassa on tanssia, vauhtia, ja upea tunnelma!

Tervetuloa luomaan yhdessä ikimuistoinen Ammattialafoorumi 2020! Ilmoittaudu mukaan!

Matkat, majoitus ja hinnat

Ammattiliitto JHL tarjoaa jäsenilleen kahden päivän huippuluennot, majoituksen ja ruokailut edulliseen hintaan.

Saat ohjelman, majoitukset ja ruokailut satasella!

Kaksi päivää majoituksineen maksaa 100 euroa per henkilö. Majoitus on kahden hengen huoneissa. Jos haluat yhden hengen huoneen, tapahtuman hinta on 200 euroa.

Jos osallistut vain yhtenä päivänä ja majoitut Tampereella, päivähinta on 50 euroa. Jos et tarvitse majoitusta, hinta on 30 euroa.

Joni Leppänen Jyväskylästä on kokki, ruokapalvelutyöntekijä ja JHL:n jäsen. Hän kertoo videolla odotuksiaan Ammattialafoorumista 2020.

Näin löydät perille

JHL kannustaa tähtiammattilaisia saapumaan paikalle julkisella liikenteellä, jotta tapahtuma olisi mahdollisimman ympäristöystävällinen. Tampereelle on hyvät junayhteydet eri puolilta Suomea. Aikataulut ja lippujen hinnat löytyvät VR:n sivuilta.

Tampereelle pääsee helposti myös bussilla. Linja-autoasema on kävelymatkan päässä tapahtumapaikasta. Tarkista aikataulut Matkahuollon sivuilta.

Kaupungissa on helppo liikkua jalkaisin tai Tampereen joukkoliikenteen busseilla. Tarkista reitit ja aikataulut Tampereen-reittioppaasta. Voit ostaa yhden tai kahden vuorokauden lipun rautatieaseman R-kioskilta tai linja-autoasemalta Matkahuollon toimipisteestä. Voit myös ladata puhelimeesi sovelluksen ja ostaa lipun suoraan puhelimeen. Mobiililippua varten tarvitset matkakortin.

Suosittelemme, että yhdistykset järjestävät tapahtumaan kimppa- ja linja-autokyytejä tai korvaavat jäsenten matkakuluja. Liitto ei maksa tapahtuman matkakorvauksia.

Ammattialafoorumi järjestetään Tampere-talossa. Tapahtumapaikka on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus. Sijainti on mainio, talon takapihalla aukeaa suuri Sorsapuisto ja kaupungin ytimeen kävelee noin vartissa.

Yhteistyökumppanit