Siirry sisältöön

Ammattiliitto JHL uudisti visuaalisen ilmeensä

Ammattiliitto JHL on ottanut tänään käyttöön uuden, raikkaan visuaalisen ilmeen. Uusi ilme tukee JHL:n strategiaa vahvana, välittävänä ja vaikuttavimpana ammattiliittona.

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL on lanseerannut uuden iloisen ilmeensä.

– Uusi ilme kuvastaa ammattiliitto JHL:ää raikkaan, vahvana ja välittävänä liittona. Se sisältää edelleen tutun ja tunnistettavan JHL-logon sekä punaisen ja oranssin värimaailmaan, mutta uusien elementtien ja lisävärien avulla on moderni ja vaikuttava, toteaa JHL:n viestintäjohtaja Kristiina Ahonen.

Uudistuksen tarkoituksena on ollut yhtenäistää JHL:n ilmettä, joka vuosien aikana on laajentunut erilaisten kuosien käyttöönotolla hyvin kirjavaksi. Uusi ilme perustuu kahteen jo tuttuun pääväriin – oranssiin ja punaiseen – sekä muutaman lisävärin sekä fonttien perheeseen. Tämä kokonaisuus on selkeä ja tunnistettava mutta tarjoaa samalla riittävästi mahdollisuuksia, jotta ilme on jatkuvasti raikas ja tuore.

Uusi ilme on laadittu yhteistyössä mainostoimisto RED Helsingin kanssa. Se näkyy tästä päivästä eteenpäin kaikissa JHL:n kanavissa. Verkkosivuille ilme siirtyy kevään aikana tehtävän verkkosivu-uudistuksen myötä. Tästä uudistuksesta ja sen aikataulusta tiedotetaan myöhemmin lisää.

JHL:n uuteen ilmeeseen voi tutustua tarkemmin aineistopankissa olevan ohjeistuksen avulla.

Lisätietoja: viestintäjohtaja Kristiina Ahonen 040 530 1774