Haemme aluepalveluneuvojaa Lappeenrantaan

Haemme aluepalveluneuvojaa ​​​​​​​toistaiseksi voimassa olevaan kokoaikaiseen työsuhteeseen Kaakkois-Suomen aluetoimistoon Lappeenrantaan.

Aluetoimiston tehtävänä on palvella ja tukea yhdistyksiä ja jäseniä edunvalvontaan, järjestötoimintaan ja yhteiskuntavaikuttamiseen liittyvissä asioissa. Aluetoimisto järjestää jäsenistölleen koulutusta sekä opiskelija- ja nuorisotoimintaa.

Aluepalveluneuvojan tehtäviin kuuluvat jäsenyyteen, järjestäytymiseen ja yhdistystoimintaan liittyvät toimiston sisäiset palvelut, asiakaspalvelu sekä jäsenistön ja aktiivien neuvonta-, koulutus- ja järjestötehtävät. Lisäksi aluepalveluneuvojan tehtäviin kuuluu tilaisuuksien järjestelyihin liittyvät tehtävät. Työtehtäviisi kuuluu myös oppilaitos- ja maahanmuuttajatyössä mukana olo sekä vastuu aluetoimiston Green office toiminnasta.

Odotamme Sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja toimimiseen tiimimäisessä työyhteisössä, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme hyviä asiakaspalvelutaitoja ja asiakaspalvelukokemuksen huomioimista sekä tietoteknisten ja sähköisten ohjelmien hyvää hallintaa.

Ammattiyhdistysliikkeen ja ammatillista järjestäytymistä edistävien toimintamallien tuntemus sekä kokemus järjestö- ja edunvalvontatehtävistä luetaan eduksi.

Tehtävän hoitaminen edellyttää jonkin verran matkustamista ja työskentelyä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tehtävässä tarvitaan hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan. Kaakkois-Suomen aluetoimiston aluepalveluneuvojan tehtävä täytetään 1.10.2022 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat Kaakkois-Suomen aluetoimiston aluepäällikkö Sanna Koskenranta puh. 050 471 8778 ja JHL:n järjestöjohtaja Nina Heikkilä puh. 040 709 6814

Hakemus ja ansioluettelo on toimitettava 5.6.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä: Kaakkois-Suomen aluepalveluneuvoja.