Toimialajohtajan haku käynnissä 15.3.–14.4.

Toimialajohtaja Teija Asara-Laaksonen on ilmoittanut jäävänsä eläkkeelle, joten tehtävä asetetaan haettavaksi 15.3.–14.4.2022 välisenä aikana.

JHL:n johto valitaan 6.–8.6.2022 edustajiston järjestäytymiskokouksessa. JHL:n johtoon kuuluvat liiton sääntöjen perusteella puheenjohtaja ja kaksi toimialajohtajaa.

Toimialajohtajalta edellytetään hyviä organisaatio- ja henkilöstöjohtamisen valmiuksia, hyvää ay-liikkeen, työmarkkinajärjestelmän  sekä julkisen ja hyvinvointialan tuntemusta, yhteiskuntavaikuttamisen kokemusta ja osaamista, työlainsäädännön sekä työ- ja virkaehtosopimusjärjestelmän tuntemusta ja hyviä vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä.

Hakuprosessi etenee kevään aikana. Toimialajohtajan valinta tapahtuu JHL:n uuden vaaleilla valitun edustajiston järjestäytymiskokouksessa 6.–8.6.2022.

Tiedusteluihin vastaa puhelimitse toimialajohtaja Teija Asara-Laaksonen, p. 040 77 065 77

• 16.3. klo 15-17
  • 17.3. klo 16-18
  • 30.3. klo 15-17