JHL:n sopimustavoitteet sopimusneuvottelukierroksella 2022 – alueellinen webinaari Pohjanmaa, Oulu ja Lappi

JHL valmistautuu kevättalvella ja keväällä 2022 käytäviin työ- ja virkaehtosopimusneuvotteluihin. Webinaari järjestetään Pohjanmaan, Oulun seudun ja Lapin aluetoimistojen alueen jäsenille.

Tervetuloa kuulemaan millä tavoitteilla liitto on lähdössä neuvotteluihin ja evästämään neuvottelijoita omilla näkemyksilläsi. Tilaisuudessa esitellään liiton kaikille sopimusaloille yhteiset tavoiteteemat, mutta keskustelussa voi ottaa esille myös oman sopimusalasi tärkeitä työehtojen parantamiskohteita. Tilaisuus toteutetaan alueellisena webinaarina teams/tai zoom-etäyhteydellä, joten voit osallistua keskusteluun helposti kotisohvaltasi.

Keskiviikkona 24.11. klo 17-19

Alustajina toimivat liiton puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine ja neuvottelujohtajat Kristian Karrasch (julkinen sektori)  ja Mari Keturi (yksityinen sektori).

Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta: https://www.lyyti.in/JHLn_sopimustavoitteet_sopimusneuvottelukierroksella_2022_3135 viimeistään 19.11.2021

Muista kirjoittaa sähköpostiosoitteesi oikein, että saamme lähetettyä sinulle osallistumislinkin Teamsiin tai Zoomiin. Tavataan ruudulla!