Ammattiliitto JHL:n koulutusopas ilmestyy pian

JHL kouluttaa 2022 -koulutusopas ilmestyy pian.  Oppaiden postitus yhdistyksille ja aluetoimistoille alkaa lokakuun viimeisellä viikolla. Oppaan sähköinen versio julkaistaan perjantaina 29. päivä lokakuuta Ammattialafoorumissa.

Ammattiliitto JHL:n koulutusopas ”JHL kouluttaa 2022” ilmestyy lokakuun viimeisellä viikolla. Uunituoretta opasta postitetaan sekä aluetoimistoihin että yhdistyksiin.  Opasta on jaossa myös JHL-opistolla.  Oppaan sähköinen versio julkaistaan perjantaina 29.10. Ammattialafoorumissa. Sähköinen versio oppaasta  tulee löytymään sivulta jhl.fi/koulutuskalenteri sekä JHL:n aineistopankista

Vuoden 2022 kurssit tulevat näkyviin sähköiseen koulutuskalenteriin ja omaKoulutukseen 15.11.2021. Marraskuun puolivälin jälkeen uusille kursseille voi myös ilmoittautua.

Oppaiden lisätilaukset

Yhdistykset voivat marraskuun alusta alkaen tehdä yli 20 kappaleen lisätilaukset uudesta painopalvelusta. Lisätilaukset voi tehdä seuraavasti:

• alle 20 kpl tilaukset osoitteesta tilaukset@jhl.fi – muista merkitä lisätilaukseen vastaanottajan nimi ja osoite sekä puhelinnumero.
  • yli 20 kappaleen tilaukset uuden JHL:n painopalvelun kautta jhl.fi/painopalvelu

Uusi painopalvelu avautuu yhdistyksille marraskuun alussa. Tästä on tulossa lisätietoa ja ohjeita lähiaikoina.