JHL ja työttömyyskassa palvelevat läpi kesän

JHL:n työsuhdeneuvonnan, jäsenpalvelun ja kurssineuvonnan puhelinpäivystykset palvelevat jäseniä koko kesän. Myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa palvelee läpi kesän.

JHL palvelee kesällä 2021 jäseniään jokaisena arkipäivänä. Vaikka koronapandemian takia JHL:n keskustoimisto ja aluetoimistot ovatkin toistaiseksi kiinni, puhelinpäivystys palvelee ilman kesätaukoja.

JHL:n puhelinvaihde on kiinni 29.6.–1.8., mutta työsuhde- ja edunvalvontapäivystys, jäsenpalvelu- ja kurssineuvontapäivystys ovat auki.  Liiton sähköiset palvelut omaJHL:ssä ovat jäsenten käytössä ympäri vuorokauden. Työttömyyskassa on avoinna läpi kesän, tosin henkilökohtainen puhelinpalvelu supistuu kesäksi.

Työsuhde- ja edunvalvontapäivystys palvelee 28.6.–1.8. arkisin klo 9.00–12.00 numerossa 010 7703 311.

Jäsenpalvelujen puhelinpäivystys palvelee 28.6.–1.8. arkisin klo 9.00–11.00 numerossa 010 7703 430.

Kurssineuvonnan puhelinpäivystys palvelee 28.6.–1.8. arkisin klo 9.00–12.00 numerossa 010 7703 510.

JHL-opistolla ei ole toimintaa ajalla 12.6. – 16.8.

Aluetoimistojen puhelinpalvelun aukioloajat näkyvät aluetoimistojen nettisivuilla.

Työttömyyskassan henkilökohtainen puhelinpalvelu palvelee 21.6.-13.8. välisellä ajalla ma-pe klo 9-11. Työttömyyskassan chatti palvelee ma-pe klo 9-14. Chatista saa apua yleisissä kysymyksissä. Henkilökohtaiseen tilanteeseen liittyviin kysymyksiin saa apua laittamalla kassalle viestiä eWertti Nettikassan kautta.