Haemme aluetoiminnan asiantuntijaa

Toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Oulun seudun aluetoimistoon Ouluun.

Aluetoiminnan asiantuntijan tehtäviin kuuluvat jäsenistön edunvalvontaan, järjestäytymiseen ja yhdistystoimintaan liittyvät neuvonta-, neuvottelu-, ammattiala-, koulutus-, tiedotus- ja järjestötehtävät.

Odotamme Sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä ongelmien ratkaisutaitoa, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme myös, että olet perehtynyt työlainsäädäntöön ja työ- ja virkaehtosopimuksiin. Ammatillista järjestäytymistä edistävien toimintamallien tuntemusta pidetään tärkeänä.

Arvostamme ay-kokemusta, julkishallinnon ja julkisten ja hyvinvointialojen työehtosopimusten tuntemusta sekä kouluttajavalmiuksia.  Arvostamme myös hyviä tietoteknisiä taitoja. Oman auton käyttö työssä välttämätön. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustamista ja työskentelyä myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan. Oulun seudun aluetoimiston aluetoiminnan asiantuntijan tehtävä täytetään 1.3.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat

Oulun seudun aluetoimiston aluepäällikkö Tanja Tiainen puh. 0503576714 (soittoajat Tanja Tiaiselle: 7.1. klo 10-15, 8.1. klo 12-15, 12.1. 15-18, 13.1. 12-15, 15.1. klo 14-17) ja JHL:n järjestöjohtaja Nina Heikkilä puh. 040 709 6814

Hakemus ja ansioluettelo 20.1 2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä: Oulun seudun aluetoiminnan asiantuntija.