Ovathan tietosi liiton rekisterissä oikein? – Jäsenten ammatti- ja koulutusnimikkeiden tarkistuskierros jatkuu

JHL aloitti viime vuonna projektin, jossa käydään läpi liiton jäsenten ammatti- ja koulutusnimikkeitä. Tarkoituksena on saattaa jäsenten tiedot ajan tasalle ja samalla varmistaa, että liiton viestit löytävät tiensä kohdennetusti juuri oikeiden ammattialojen ihmiselle.

Jos et vielä ole saanut liitostasi soittoa tai sähköpostia, voit odotella sellaista alkuvuoden aikana. Seuraavana tarkistusvuorossa ovat liiton rekistereissä tekniikan ja liikenteen ammattinimikkeiden alle merkityt liiton jäsenet, joita on yli 900.

Tarkistukset tapahtuvat joko puhelimitse tai sähköpostitse. Älä siis epäröi vastata kyselyyn, koska oikeat ammatti-, koulutus- ja yhteystiedot varmistavat, että saat juuri sinulle kohdistettua viestintää ja edunvalvontaa.

− On tärkeää, että jäsenrekisterimme tiedot ovat ajan tasalle. Kun esimerkiksi jäsenen ammattinimike on oikein, hän saa meiltä paremmin juuri omaa ammattialaansa koskevia viestejä. Puhelimen päähän tavoitettujen jäsenten kanssa voimme samalla tarkistaa myös esimerkiksi sähköpostiosoitteen ja muiden yhteystietojen paikkansapitävyyden, kertoo JHL:n ammattialatoiminnan asiantuntija Riitta Vehovaara.

− Tänä päivänä ihmiset suhtautuvat epäilevästi sähköposteihin ja puhelinsoittoihin, joissa kysellään heihin liittyviä asioita. Varovaisuus onkin tarpeen. JHL on kuitenkin ihan oikealla asialla. Kysymys on palveluedellytysten parantamisesta. Toivomme, että jäsenemme vastaisivat kyselyihimme turvallisin mielin, sanovat projektiin osallistuvat Maria Koski ja Mikael Lagerström.

Näillä näkymin tarkistuskierros saadaan valmiiksi maaliskuun 2021 loppuun mennessä.

Lisätiedot:
Tarkistusryhmän jäsenet Maria Koski, p. 050 441 1480 ja Mikael Lagerström, p. 050 443 0248

Ammattialatoiminnan asiantuntija Riitta Vehovaara, p. 040 524 8876