Siirry sisältöön

Kaikki, mitä olet aina halunnut tietää ammattiliittosi brändistä – JHL:n brändiopas tähtiammattilaisille ilmestyi

JHL:n brändiopas tähtiammattilaisille kertoo, mistä JHL:n brändi rakentuu ja kuinka sinäkin voit olla osa sitä.

JHL:n brändi on tutkitusti vahva. Mutta mistä se rakentuu ja kuinka sitä ylläpidetään, hiotaan ja kehitetään?

Tämän kertoo uunituore JHL:n brändiopas tähtiammattilaisille. Opas esittelee kaikki JHL:n viestintäkanavat ja kertoo, millä tavoilla ja tyylillä tähtiammattilaisten ammattiliitto kertoo toiminnastan ja asioistaan.

Brändiopas vastaa muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitkä ovat JHL:n arvot?
  • Miten ja missä JHL viestii?
  • Millä tavalla JHL:n viestit eroavat toisistaan eri kanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa ja Motiivi-lehdessä?
  • Millaisia kuvia JHL julkaisee?

Pääset lukemaan JHL:n brändiopasta tähtiammattilaisille verkossa. Opas ilmestyy myöhemmin myös painettuna versiona.

Miten sinä voit olla mukana? Lue brändiopas niin tiedät!

Brändiopas valottaa JHL:n viestintäammattilaisten työtä ja tyyliä. Lisäksi se kertoo, miten juuri sinä voit liiton jäsenenä ja aktiivina olla mukana tekemässä tähtiammattilaisten ammattiliiton brändistä entistä vahvemman.

Brändi näkyy kaikessa, mitä JHL tekee. Kun ammattiliiton brändi on vahva, liitto houkuttelee jäseniä. Ja mitä enemmän jäseniä, sitä paremmin pystymme puolustamaan suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa, reiluja palkkoja ja etuja sekä kaikkien ihmisryhmien tasa-arvoa työelämässä ja sen ulkopuolella.

Luomme JHL:n brändin kaikki yhdessä – tervetuloa vihkiytymään sen saloihin!

JHL:n brändiopas löytyy osoitteesta E-julkaisu.fi/jhl/brandiopas.

Lisää aiheesta:

JHL loihti 14 vuotta sitten itselleen uuden imagon – Uutuuskirja esittelee vahvoja suomalaisia brändejä ja JHL on yksi niistä