Hae 17.5. mennessä: Ota askel – lähde hyvinvointikurssille koko perheen kanssa

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry:n kurssit jatkuvat tämän hetkisten tietojen mukaan heinäkuun alussa.  Loppukesän ja syksyn kurssien haku on parhaillaan käynnissä. Heinä- ja elokuun perhekursseille voit jättää hakemuksen 17.5. asti.  Myös syys- ja joululomaviikkojen perhekursseille on mahdollista täyttää hakemus jo nyt.

Perheiden hyvinvointijaksot on tarkoitettu lapsiperheille, jotka kaipaavat tukea arjen hyvinvoinnin lisäämiseen.  Kurssit on suunnattu etenkin perheille, jotka kaipaavat esimerkiksi ideoita liikkumiseen, vinkkejä syömiseen ja lasten ruokailuun, välineitä ruutuajan hallintaan ja yhdessä tekemiseen ja tukea painonhallintaan.

Ohjelmassa on sekä perheiden yhteistä, että lasten ja aikuisten erillistä ohjelmaa. Perheissä on oltava mukana vähintään yksi alle 17-vuotias perheeseen kuuluva lapsi.

Neljän vuorokauden tuetut perhekurssit sisältävät ohjelman ja majoituksen täyshoidolla. Omavastuuosuus on aikuisilta 100€ (työttömiltä tai lomautetuilta 50 €), 6-16-vuotiailta lapsilta 60 € ja alle 6-vuotiailta lapsilta 0 €.

Ennen hakemista tutustu huolellisesti kurssien sisältöihin. Etsi perheellesi mieleiset kurssit ja siirry täyttämään hakulomake PHT ry:n sähköisen hakujärjestelmän kautta.

PHT ry järjestää myös työssäkäyville suunnattuja Pysyvään muutokseen -kursseja. Ne on tarkoitettu kaikille työikäisille, jotka ovat tyytymättömiä omaan hyvinvointiinsa ja kaipaavat tukea esimerkiksi elämäntaparemontin käynnistämiseen.

Kurssikokonaisuudet koostuvat kolmesta erillisestä lähijaksosta, joiden kesto on 3 vrk + 2 vrk + 2 vrk. Huomioithan, että osallistujan on oltava mukana kaikilla kolmella lähijaksolla.

Osallistujan omavastuuosuus on 25 € /vrk, sisältäen majoituksen, täysihoidon ja ohjelman. Ensimmäisen lähijakson (3 vrk) hinta on 75 €, toisen ja kolmannen lähijakson 50€ / jakso. Mikäli olet tällä hetkellä työttömänä, hinnat ovat 50 % yllä mainituista.