Peruuntuiko kevään kurssi JHL-opistolla koronapandemian takia? – Katso uudet kurssiajankohdat

Koronaviruspandemian takia JHL-opisto joutui perumaan tukun kevään kursseja. Useille kursseille on nyt etsitty uusi aika syksylle. Myös muutama lisäkurssi on luvassa.

JHL-opisto on siirtänyt useita keväälle tarkoitettuja koulutustilaisuuksia syksyyn. Päivämäärämuutosten lisäksi joitakin JHL-opiston kursseja on yhdistetty, ja joihinkin syksyn kurssien ajankohtiin on tullut muutoksia kurssien siirtojen takia. Lisäksi syksylle on suunniteltu muutamia lisäkursseja, kuten Henkilöstön edustaja itsensä johtajana, kurssipaikkana Oulu ja Kuopio, sekä Jäsenasioiden hoito yhdistyksissä – kaksi aloitusta syksyllä JHL-opistolla.

Kaikki muutokset ja lisäykset näkyvät liitteenä olevalla listalla.

Katso tästä JHL:n kurssit ja niiden uudet ajat

Listalla näkyy kevään kurssin ajankohta sekä se, mitä kurssille on tapahtunut; koulutus on joko siirretty uuteen ajankohtaan, yhdistetty vastaavaan syksyn kurssiin, jolloin osallistujamäärää on kasvatettu, tai kurssi on peruttu kokonaan.

Kevään koulutuksiin ilmoittautuneille JHL-opisto on jo tarjonnut syksyn uusia ajankohtia.

Uudet kurssiajankohdat on päivitetty JHL:n koulutuskalenteriin. Ne näkyvät myös omaJHL:n omakoulutus-sivulla. Omakoulutukseen pääsemiseksi on jäsenten ensin kirjauduttava omaJHL-palveluun.

Kursseille ilmoittautuminen sujuu kätevästi koulutuskalenterin kautta.

Lisätietoja:  kurssit@jhl.fi tai puh. 010 7703 510, ma–to kello 10–14