Siirry sisältöön

JHL:n jäsenyys- ja yhdistypalveluyksiköiden työt ovat ruuhkautuneet pahoin

Uudistetun jäsenrekisterijärjestelmän käyttöönotton liittyneitä ruuhkia ei ole jäsenyys- ja yhdistyspalveluyksiköissä saatu purettua toivotulla tavalla. Dokumenttien ja sähköpostien käsittelyyn ruuhka saattaa aiheuttaa jopa viiden viikon viiveen.

JHL:n jäsenyys- ja yhdistyspalveluyksikön työtilanne on erittäin ruuhkautunut. Uudistetun jäsenrekisterijärjestelmän käyttöönotosta johtuvia ruuhkia ei ole kyetty purkamaan suunnitelmien mukaan. Dokumenttien sekä sähköpostien käsittelyaika voi venyä kahden, jopa viiden viikon mittaiseksi.

Ensimmäiset kuulemiskirjeet työssäkäyville yli 5 000 jäsenelle on nyt lähetetty liitosta. Kuulemiseen liittyvät asiat ja liittymiset pyritään käsittelemään ensisijaisesti.

Pahoittelemme ruuhkan aiheuttamaa asioiden käsittelyn viivästymistä.

Lisätietoja: jäsenpalvelupäällikkö Jutta Pekonen, 040 7521 322