JHL:n nuorisofoorumi kaudelle 2020–2021 on valittu

JHL:n nuorten jäsenten oma verkosto eli nuorisofoorumi on vaihtanut kokoonpanoa seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Foorumi on nuorten valtakunnallinen verkosto, joka toimii nuorten äänitorvena liiton päätöksentekijöille.

JHL:n nuorten oma verkosto eli nuorisofoorumi on taas vaihtanut kokoonpanoa seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Foorumin toimintaan mukaan on tullut paljon uusia innokkaita aktiiveja.

Jäsenet ovat eri aloilta työelämästä ja oppilaitoksista, toiselta- ja korkea-asteelta, pohjoisesta ja etelästä, suomen- ja ruotsinkielisiä, eri sukupuolia ja eri ikäisiä. Nuorin edustaja on iältään 17, vanhin kolmekymmentävuotias.

Nuorisofoorumi on JHL:n nuorten jäsenten oma valtakunnallinen verkosto, joka suunnittelee tapahtumia ja toimintaa nuorille jäsenille, ja toimii nuorten äänitorvena liiton päätöksentekijöille. Nuorisofoorumi on avoin ja vapaamuotoinen verkosto, joka toimii liiton yhdistysten tapaan kaksi vuotta kerrallaan.

Nuorisofoorumi 2020 -2021

Alex Kruglov, Kimitö