Etelä-Suomen uusi alueryhmä on valittu

Etelä-Suomen alueryhmä vuosille 2020 - 2021 on valittu Yhdistysjohdon seminaarissa Porvoossa 5.10.2019.

Etelä-Suomen ja Pääkaupunkiseudun aluetoimistot yhdistyivät kesällä 2018. Molemmilla alueilla on toiminut oma alueryhmä ja ne jatkavat toimintaansa tämän vuoden loppuun saakka. Alueryhmät ovat pitäneet tämän vuoden keväästä alkaen yhteisiä kokouksia. Alueryhmät päättivät kokouksissaan syksyllä esittää alueen yhdistysjohdon seminaarissa 2020 alkaen alueella yhteen alueryhmään siirtymistä. Lisäksi suunniteltiin uuden alueryhmän rakenne ja koko, joka yhdistysjohdon tapaamisessa hyväksyttiin.

Alueryhmän malli, toimeksianto ja jäsenet on valittu yhdistysjohdon seminaarissa läsnä olevien yhdistysten päätöksellä. Kaikki alueen yhdistykset saivat esittää jäseniä alueryhmään joko ennakkoon tai Yhdistysjohdon seminaarissa paikan päällä.
Liiton hallituksen jäsenten paikat ovat kiertäviä. Varajäseniä voidaan täydentää tarvittaessa myöhemmin. Alueryhmän järjestäytymiskokous pidetään tammikuussa 2020.

Etelä-Suomen alueryhmän kokoonpano 2020–2021 on seuraava:

Etelä-Suomen alueryhmän kokoonpano