Tekoja tiskiin! – Parhaat palkitaan

Kuntekon Tekoja tiskiin -kampanjassa kerätään kehittämistekoja Tekojen tori -sivulle. Kampanjan tarkoitus on nostaa hyvää kuntatyötä esille sekä saada kuntatyöntekijät kertomaan ylpeästi omasta kehittämistyöstään.  Parhaat kehittämisteot ja tekijät palkitaan.

Tekoja tiskiin -kampanjassa kehittämistekoja kerätään Tekojen tori -sivulle.  Kampanjan tarkoitus on nostaa hyvä kuntatyötä esille sekä saada kuntatyöntekijät kertomaan ylpeästi omasta kehittämistyöstään. Tavoitteena on saada vuoden loppuun mennessä vähintään sata kahittämistekoa Tekojen torille.

Parhaat kehittämisteot ja tekijät palkitaan palkitaan marraskuussa järjestettävässä  Gaalassa Helsingissä. Palkittavat ovat aktiivisia organisaatioita, innovatiivisia tekoja, kehittämistekoja toimialoittain sekä oman työnsä sankareita.

Näin osallistut kampanjaan

Kampanjaan osallistuminen on helppoa.

Klikkaa  Kerro kehittämisteko ja täytä lomake.

Viimeinen päivä osallistua kampanjaan on 31.10.

Lisätietoja:  www.kunteko.fi/tekoja-tiskiin

Kunteko on KT Kuntatyönantajien ja kunta-alan pääsopijajärjestöjen Julkisen alan unioni JAU:n (JHL ja Jyty),  JUKO:n (JEA, Kuntoutusalan Asiantuntijat ry, Läkarkartellen, OAJ, Talentia, Finlands Hälsovårdarförbund, FKT rf och Vakava) ja KoHo:n (SuPer och Tehy) yhteinen valtakunnallinen kunta- ja maakunta-alan työelämän kehittämisohjelma. Sen tarkoituksena on edistää tuottavuutta, tuloksellisuutta ja työelämän laatua. Kuntekon päärahoittaja on Europpan sosiaalirahasto (ESR.)