Hae kunnon työn lähettilääksi

SASK kouluttaa taas valveutuneita kunnon työn lähettiläitä! Jos SASKin työ maailmalla, kehitysyhteistyön haasteet ja mahdollisuudet sekä esimerkiksi yritysvastuuasiat kiinnostavat, hae mukaan.

Kiinnostaako sinua kansainvälinen vaikuttaminen ja solidaarisuustyö? Haluatko olla itse valitsemallasi tavalla mukana SASKin (Suomen ammattiliittojen solidaarisuuskeskus) vapaaehtoisverkostossa ja vaikuttaa työntekijöiden oikeuksien puolesta?

SASKin kunnon työn lähettiläskoulutus on avoin kaikkien suomalaisten ammattiliittojen ja -järjestöjen jäsenille. Mukaan valitaan nelisenkymmentä hakijaa eri aloilta ja ammattiliitoista, paikkakunnilta ja ikäryhmistä. Tähtäimessä sekalainen seurakunta, jossa kaikkien ajatuksille ja kysymyksille löytyy tilaa.

Koulutusviikonloppu syyskuun lopulla

Syyskuun viimeisenä viikonloppuna kokoontuu vireä joukko Helsingin Vuosaaren Hotelli Rantapuistoon oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia työelämän ihmisoikeuksista. Aiheena on SASKin työ kolmella mantereella, mutta myös jokaisen erilaiset mahdollisuudet vaikuttaa omista lähtökohdistaan ja kotimaastaan käsin.

Koulutusviikoloppu on 28.-29.9. Viimeinen hakupäivä on maanantai 26.8. Mukaan valituille ilmoitetaan viimeistään 9.9.

Hae kunnon työn lähettilääksi

Tutustu tarkemmin tulevaan ohjelmaan ja lähettiläänä olemiseen SASKin sivuilta