Uusi kurssi-ilmoittautuminen on otettu käyttöön

JHL:n kurssi-ilmoittautuminen on uudistunut ja avattu JHL:n jäsenten käyttöön. Kursseille voi nyt ilmoittautua kurssikalenterin kautta.

JHL:n uusi kurssi-ilmoittautuminen on avautunut heinäkuun ensimmäisellä viikolla. JHL:n jäsenet voivat nyt ilmoittautua koulutukseen kurssikalenterissa olevien kurssien kautta. Jokaisessa kurssiesittelyssä on Ilmoittaudu tästä –linkki.

Ilmoittautua voi kahdella eri tavalla

Jos jäsen on kirjautunut omaJHL:ään, hänen tarvitsee koulutuskalenterissa vain napsauttaa haluamansa kurssin ilmoittaudu tästä –linkkiä, jolloin hän pääsee suoraan kurssitietoihin ja täyttämään esitäytetyn ilmoittautumislomakkeen.

Jos jäsen ei ole kirjautunut omaJHL:ään, napsauttaessaan Ilmoittaudu tästä -linkkiä, hänelle avautuu kirjautumisikkuna. Kirjautumisen jälkeen hänelle avautuu kurssiluettelo. Kurssiluettelo -sivun yläosassa olevaan hakukenttään hänen on kirjoitettava kurssi, jolle hän aikoo ilmoittautua. Napsauttamalla näyttöön tulleen kurssin nimeä jäsen pääsee kurssitietoihin ja täyttämään valmiiksi esitäytetyn ilmoittautumislomakkeen.

Tällä hetkellä kurssikalenterissa näkyy vielä myös vanhan järjestelmän kursseja, joita ei vielä ole viety uuteen järjestelmään. Näille kursseille ei vielä voi ilmoittautua.

Katso myös: näin kirjaudut omaJHL:ään