Jäsenkortin lähetyksessä on ilmennyt ongelmia, joita selvitellään parhaillaan

JHL:n jäsenkorttien lähetyksessä on ilmennyt ongelmia. Ongelma koskee sekä mobiili- että muovikortteja. Pahoittelemme jäsenille tästä aiheutuvaa haittaa.

JHL:n jäsenillä on matkavakuutus voimassa vakuutusyhtiö Turvan kautta, mikäli jäsenyys on kunnossa. Jos sinulta on hukkunut jäsenkortti ja olet lähdössä matkalle, voit ladata itsellesi Vakuutusyhtiö Turvan tarjoaman palvelun TaskuTurvan matkapuhelimeesi. Matkavakuutuskortti löytyy TaskuTurvasta ja kulkee aina mukanasi puhelimessa.

Lataa TaskuTurva ja matkusta turvallisin mielin!

JHL:n jäsenkortteja lähetämme heti, kun ongelma on saatu selvitettyä.

Järjestelmäuudistus on vasta saatu sisäänajettua JHL:n käyttöön, jonka myötä sähköiset palvelut toimivat vielä hieman puutteellisesti. Järjestelmän parissa työskennellään jatkuvasti, jotta saisimme pian uudistuksen tuomat ongelmat korjattua ja ohjelman jäsenille käyttöön parhaalla mahdollisella tavalla. Järjestelmäuudistuksen vuoksi Jäsenyys- ja yhdistyspalveluiden yksikössä on ruuhkaa, esimerkiksi liittymisten ja jäsentietomuutosten käsittelyajat ovat tavallista pidempiä.

Mikäli jäsenmaksun maksamisessa ilmenee ongelmia omaJHL:n kautta, ota tarvittaessa yhteyttä jasenpalvelu@jhl.fi.