Kuuntele Liiton ääntä! JHL:n podcast vie keskelle ammattiliiton arkea

Miksi ammattiliitto tekee tavoitteita tulevaan hallitusohjelmaan tai vastustaa aktiivimallia? Kaikki tämä ja paljon muuta selviää, kun kuuntelet JHL:n Ääniä liitosta -podcastia. Huhtikuussa JHL luonnollisesti lähtee äänestyspaikalle!

JHL:n kuulumisia pääsee nyt seuraamaan nyt myös ääniaalloilla! Ääniä liitosta -podcast kertoo liiton ja sen työntekijöiden arjesta rennosti ja tiiviisti.

Puheenaiheiksi nousee jäsenille tärkeitä ja ajankohtaisia asioita. Podcast on jo selvittänyt muun muassa miksi JHL oli mukana aktiivimallia vastustavassa mielenilmauksessa ja miten työ sujuu kesähelteillä turvallisesti. Huhtikuussa 2019 Ääniä liitosta -podcast suuntaa vaaliuurnille ja kertoo, miksi äänestäminen kannattaa.

Uusia Liiton ääni -podcasteja julkaistaan noin kerran kuussa. Aiemmin julkaistut podcastit voit kuunnella JHL:n Soundcloud-tililtä.

Podcasteja voit kuunnella ilmaiseksi missä ja milloin vain. Liiton ääntä voit kuunnella helposti tietokoneella tai älypuhelimella. Erillistä sovellusta ei tarvitse ladata eikä sinun tarvitse kirjautua palveluun.