JHL talo täyttyy sote-ammattilaisista ja tunnelma on katossa, kun Sote-festarit tärähtävät käyntiin torstaina

Vuoden hoitajan valinta, tiukkaa asiaa naisen asemasta työelämässä, miltei 200 osallistujaa ja kymmeniä luentoja, seminaareja ja tietoiskuja. Tätä kaikkea tarjoavat torstaina 1. marraskuuta alkavat JHL:n Sote-festarit. Kokosimme festarivinkit JHL:n uuteen podcast-jaksoon!

Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilaiset ja asiantuntijat saapuvat jälleen sankoin joukoin JHL:n sote-festareille marraskuun alussa. Tapahtuma kestää kaksi päivää ja jo ensimmäisenä päivänä on tarjolla liki 30 luentoa, seminaaria ja tietoiskua. Luennoitsijoita ovat muun muassa Olavi SydänmaanlakkaRosa MeriläinenEsa Iivonen ja Pia Hytönen.

Tänä vuonna festareille saapuu miltei 200 osallistujaa. Aiheita ovat muun muassa työelämän etiikka, sote- ja maakuntauudistuksen lainsäädäntö sekä perheiden hyvinvointi.

Festareille saapuu miltei 200 osallistujaa.

Mutta mitä festareille kannattaa ainakin kuunnella, kun kiinnostavaa ohjelmaa on tarjolla kaksi pitkää päivää? JHL:n koulutuspoliittinen asiantuntija Marjut Manka on valmistellut tapahtumaa kuukausia yhdessä muiden JHL:n työntekijöiden kanssa. Kuuntele Marjutin festarivinkit JHL:n Ääniä Liitosta -podcastin uudesta jaksosta!

Lue lisää festivaalien ennakkotunnelmia Motiivi-lehdestä!

Lataa linkistä festarien käsiohjelma.

Sote-festarien ohjelma 2018 (pdf, 63 KB)

Päivi Niemi-Laine pitää puhetta Sote-festareilla 2017. Ihmisiä JHL:n ravintolan pöydissä.
Päivi Niemi-Laine puhumassa Sote-festareilla 2017.