Terveenä takaisin työelämään -koulutuksen haku käynnissä

Työttömien ammattiyhdistysjäsenten tukiyhditys TATSI ry ja Kisakeskus järjestävät ”Terveenä takaisin työelämään TETY 6”-koulutuksen. Se on opetus- ja kulttuuriministeriön tukemaa ja suunnattu työttömille ja lomautetuille. Haku koulutukseen päättyy 16.11.

”Terveenä takaisin työelämään TETY 6” koulutuksessa keskitytään parantamaan elämän laatua paremman fyysisen ja henkisen kunnon sekä verkostoitumisen kautta.  Työttömien ammattiyhdistysjäsenten tukiyhdistys TATSI ry:n ja Kisakeskuksen kurssi on tarkoitettu työttömille ja lomautetuille. Haku koulutukseen päättyy 16.11.

Koulutuksen lähijaksot pidetään marraskuussa ja ensi vuonna tammi-, helmi- ja maaliskuussa. Koulutus maksaa yhteensä 120 euroa ja se sisältää lähijaksojen majoituksen, täysihoidon ja opetuksen.

Lähijaksojen koulutus toteutetaan Kisakeskuksessa. Jaskoilla muun muassa tutustutaan erilaisiin tapoihin harjoittaa liikuntaa, liikunnan hyötyihin ja oikeanlaiseen ravintoon.

Lähijaksojen ajankohdat:

• 26.–28.11.2018
  • 14.–17.1.2019
  • 11.–13.2.2019
  • 25.–27.3.2018

Tiedustelut ja ilmoittautumiset puhelimitse numerosta 019 223 0300, sähköpostitse osoitteesta kisakeskus@kisakeskus.fi ja netin ilmoittautumislomakkeella www.kisakeskus.fi/tety

kisis ja tatsi kouluttavat työttömiä terveen elämän hallintaan