Ehdit vielä ilmoittautua JHL Talent-kisaan

JHL Talentin etsintä jatkuu. Liiton jäsenet voivat ilmoittautua kisaan, jonka voittaja ratkaistaan JHL:n jäsenristeilyllä 1.–2.9.2018. Mukaan valitaan 10 ehdokasta. Ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina 8. heinäkuuta.

Oletko mestari runonlausunnassa, jonglöörauksessa, stand upissa, käsilläseisonnassa, jodlaamisessa tai vaikka varpailla piirtämisessä? Sinulla on vielä mahdollisuus päästä näyttämään taitosi JHL Talent -kilpailussa arvovaltaisen tuomariston ja tietenkin JHL:n jäsenistön edessä.

10 ehdokasta finaaliin

Tarjoamme kymmenelle talent -ehdokkaalle mahdollisuuden päästä näyttämään kykyjään JHL:n jäsenristeilyllä 1.–2.9.2018.

Esikarsinnan ehdokkaista suorittaa lahjomaton tuomaristo JHL:n keskustoimistolla ja laivalla esityksiä arvioi arvovaltainen tuomaristo.

Täytä ilmoittautumiskaavake huolellisesti, niin osallistut esikarsintaan. Kaikille hakijoille ilmoitetaan esikarsinnan tuloksista elokuun alkuun mennessä.

Kilpailuun voivat ilmoittautua vain JHL:n jäsenet, joten jos Talentin esittelyyn tarvitaan useampi henkilö, on heidän kaikkien oltava JHL:n jäseniä.

Ilmoittaudu JHL Talent -kisaan

Kirjoita oheiseen ilmoittautumislomakkeeseen vapaa kuvaus esityksestäsi ja talentistasi ja linkitä halutessasi mukaan vaikka youtube -linkki esiintymisestäsi.

Ilmoittautuminen Talent -kisaan päättyy sunnuntaina 8.heinäkuuta.

Kilpailutila laivalla on pienehkö, joten suuriin lavasteisiin ei ole mahdollisuutta. Pääsääntöisesti esiintyminen tulee voida toteuttaa omin neuvoin ja korkeintaan itse kannettavilla varusteilla tai mahdollisella rekvisiitalla. Esimerkiksi isojen bänditarvikkeiden roudaaminen ei ole mahdollista, mutta oma kitara toki kulkeutuu helposti kainalossa.

Esityksen enimmäispituus on kolme minuuttia.

Kaikki palkitaan

Kaikki kymmenen finalistia palkitaan mahtavilla palkinnoilla. Voittajaesitys palkitaan 300 euron lahjakortilla S-ryhmään.

Kakkos- ja kolmossijan esitykset palkitaan risteilylahjakorteilla ja muut sijat mukavilla JHL -aiheisilla palkinnoilla. Lisäksi luvassa on tietenkin mainetta ja kunniaa!

Huom. Risteilylle ilmoittaudutaan erikseen normaalin ilmoittautumiskäytännön mukaisesti. Pääset ilmoittautumaan risteilylle tästä.

Huolehdithan, että ilmoittaudut risteilylle ajoissa. Emme valitettavasti voi varata paikkoja ja parhaat hyttiluokat myydään nopeasti loppuun.