Tule tänään mukaan kertomaan, että uusi varhaiskasvatuslaki on pysäytettävä!

Eduskuntatalon edustalla järjestetään tänään 25. huhtikuuta mielenilmaus. joka vastustaa käsittelyssä olevaa varhaiskasvatuslakia. JHL on mukana mielenilmauksessa ja toivoo, että sinäkin tulet mukaan. Olemme paikalla jo kello 12, tuntia ennen kuin mielenilmaus alkaa.

JHL on tänään mukana mielenilmauksessa, joka vastustaa uutta varhaiskasvatuslakia. Mielenilmaus alkaa kello 13 eduskuntatalon edessä Helsingin keskustassa. Tule sinäkin mukaan!

JHL:n henkilökuntaa löydät liiton pisteeltä eduskuntalon portailta. Liiton piste löytyy helposti, sen merkkinä on suuria JHL-ilmapalloja. Pisteellä on jaossa rekvisiittaa ja kylttejä mielenilmausta varten.

Uudenmaan varhaiskasvatuksen henkilöstö vastustaa käsittelyssä olevaa varhaiskasvatuslakia ulosmarssilla keskiviikkona 25.4. kello 12–18 ja mielenilmauksella eduskuntatalon edessä klo 13–15.00. Ulosmarssiin voivat osallistua kaikki JHL:n jäsenet, jotka ovat varhaiskasvatuksessa työssä Uudellamaalla.