JHL:n toimialajohtaja Håkan Ekströmin lähipalvelukierros Varsinais-Suomessa

Lähipalvelua toteutetaan JHL:ssä monessa muodossa. 23-24.4. JHL:n toimialajohtaja Håkan Ekström vieraili Varsinais-Suomessa ja ohjelmassa oli vierailu Turun hätäkeskuksessa. Kuultiin jäsenten huolia ja toisaalta keskusteltiin myös hätäkeskuspäivystäjien työn hyvistä puolista.

Ajankohtaisia työmarkkina-asioita käsiteltiin JHL:n pääluottamusmiestapaamisessa. Myös sote- ja maakuntauudistus oli agendalla.

Raisiossa vierailtiin kolmen JHL-yhdistyksen (JHL 396, JHL 397 ja JHL 566) yhdistysrakenneillalla ja keskusteltiin toimintaympäristön muutosten vaikutuksista JHL:n yhdistysrakenteeseen.

Ensimmäisen päivän päätteeksi  vietettiin iltaa JHL 481:n vieraana ja keskusteltiin Sote-uudistuksesta ja tulevista edunvalvontarakenteista yhdistyksen kevätkokouksessa.

Toinen JHL:n lähipalvelupäivä vietettiin toimialajohtaja Håkan Ekströmin kanssa merellisessä hengessä. Päivä alkoi Turun satamasta. Tavattiin henkilöstöä ja keskusteltiin sopimuskuvioista satamien osalta. Tavattiin myös sataman hallintojohtaja Kim Söderström ja keskusteltiin niistä näkemyksistä, joita JHL:llä on uudenlaisiin sopimuskuvioihin.

Päivä jatkui Saaristokaupunki Paraisilla, jossa tavattiin niin ikään henkilöstöä ja johtoa. Vierailtiin kaukolämpöyhtiössä ja Malmkullassa. Keskusteltiin henkilöstön kanssa tulevaisuuden muutoksista ja henkilöstöpäällikkö Peter Lindroosin kanssa agendalla oli Sopimusneuvottelujen tulos ja uusien säännösten soveltaminen.

Antoisat päivät lähellä jäseniä!