JHL:n jäsen, tervetuloa webinaariin kuulemaan ajankohtaista asiaa varhaiskasvatuksesta!

Tule mukaan tiistaina 20.3. kello 17.30–20.00 kuulemaan ja keskustelemaan miten varhaiskasvatuslaki uudistuu ja miten JHL on asiaan vaikuttanut. Tilaisuus järjestetään webinaarina eli osallistujille lähetetään tekstiviestinä linkki, jonka kautta pääset seuraamaan kokousta ja tekemään kysymyksiä.

JHL järjestää 20. maaliskuuta webinaarin varhaiskasvatuksen ajankohtaisista asioista kiinnostuneille. Osallistujille lähetetään tekstiviestinä linkki, jonka kautta pääset seuraamaan kokousta ja tekemään kysymyksiä.

Toinen vaihtoehto on, että varhaiskasvatuksen ammattilaiset kokoontuvat omaan aluetoimistoonsa ja keskustelua seurataan sieltä. Ota siis yhteyttä omaan aluetoimistoosi, jos se tuntuu sinulle paremmalta vaihtoehdolta! Jos olet pääkaupunkiseudulta, tervetuloa keskustoimiston auditorioon. Mukaan mahtuu 50 nopeinta!

Uutta varhaiskasvatuslakiehdotusta ja JHL:n linjauksia esittelee sopimustoimitsija Minna Pirttijärvi, mukana ovat myös sopimustoimitsija Kari Bagge (yksityinen sos.sopimus) ja ammattiasiaintoimitsija Riitta Vehovaara.